سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جانشین نیروی زمینی ارتش: تمام تحولات منطقه را رصد می‌کنیم


جانشین نیروی زمینی ارتش: تمام تحولات منطقه را رصد می‌کنیمتسنیم/ جانشین نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز در کشور در بعد تجهیزات دفاعی خودکفا هستیم و نیاز به خرید تجهیزات نداریم گفت: جمهوری اسلامی امروز با تهدید عمیقی مواجه نیست اما تحولات منطقه را رصد می‌کنیم.

امیر کیومرث حیدری جانشین نیروی زمینی ارتش در حاشیه بازدید وابستگان نظامی کشورهای خارجی مستقر در ایران در جمع خبرنگاران با اشاره به خرید تاک T90 و تجهیزات نظامی اظهار داشت: امروز در کشور در بعد تجهیزات نظامی خودکفا هستیم و نیاز به خرید نداریم و اگر فناوری را به خدمت بگیریم، این فناوری حتما محصول مشترک ما و کشورهای دیگر خواهد بود که سازوکار آن تعیین شده و بخشی از آن در حال انجام است.

وی همچنین در خصوص رزمایش نیروی زمینی ارتش نیز گفت: نزاجا در آینده رزمایشی را در پیش دارد که به زودی کیفیت و تاریخ آن را اعلام می‌کنیم.

جانشین نیروی زمینی ارتش همچنین در خصوص آمادگی ارتش برای مقابله با تهدیدات گفت: نیروهای مسلح در آمادگی صددرصدی هستند و تهدیدی را متوجه امنیت عمیق کشور نمی‌بینیم اما صرف ندید نا امنی موجب نمی‌شود که ارتقاء آمادگی را نداشته باشیم.

امیر حیدری در ادامه تاکید کرد: ما در حال رصد تمام تحولات منطقه هستیم.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح در رکاب ولی امر مسلمین همواره آماده است، اما این آمادگی‌ها باید با شدت همراه باشد.

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
Iran Army 35th Brigade Special Ground Force تیپ سی و پنج نیروی ویژه نیروی زمینی ارتش ایران