سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رونمایی از وب‌سایت جبهه زنان اصولگرا و کارآمد/ دستجردی: عضویت در جبهه متحد اصولگرا ربطی به جنسیت ندارد


به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، مرضیه وحید دستجردی در نشست تخصصی زنان و امنیت اقتصادی، اجتماعی، حقوقی و فرهنگی که در خبرگزاری فارس در حال برگزاری است، اظهار داشت: عضو بودن در جبهه متحد اصولگرا و کارآمد به جنسیت بستگی ندارد و تلاش می‌کنیم از اعضای جبهه جهت انجام و تداوم امور استفاده کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که با حضور خواهران و برادران شاهد تداوم حضور جبهه متحد زنان اصولگرا و کارآمد باشیم.

دبیر کل جبهه متحد زنان اصولگرا و کارآمد با اشاره به اینکه نشست امروز با دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی مصادف شده است افزود: در زمان طلوع فجر، زنان نقش پررنگی را ایفا کردند و امیدواریم تلاش آنها در این عرصه همچنان ادامه داشته باشد و در فجر نهایی نیز شاهد حضور زنان باشیم.

دستجردی با اشاره به رونمایی از وب‌سایت جبهه زنان اصولگرا و کارآمد گفت: از طریق این وب سایت که رونمایی آن انجام گرفت می‌توانیم ارتباط بیشتری با اعضای این جبهه و خانم‌ها و آقایانی که تمایل در انجام فعالیت در این حوزه دارند داشته باشیم.

وزیر اسبق بهداشت هدف از تشکیل جبهه متحده زنان اصولگرا و کارآمد را انقلابی، فرهنگی و اجتماعی برشمرد و گفت: اگر می‌خواهیم برای انجام فعالیت در جامعه زنان و کودکان شریک باشیم و یا در امور خیر همکاری کنیم و حتی فعالیت سیاسی داشته باشیم راه آن داشتن یک تشکل است تا بتوانیم افراد را جذب کنیم.

دبیر کل جبهه متحد زنان اصولگرا و کارآمد ادامه داد: در قالب داشتن یک تشکل می‌توان افراد را جذب و همه با هم به یک هدف بزرگ دست یابیم. هدفی که انقلاب اسلامی نیز به خاطر آن به ثمر نشست.

دستجردی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الهام‌بخش همه مردم جهان و مستضعفان عالم است، گفت: امیدواریم از طریق راه‌اندازی وب سایت جبهه متحد زنان اصولگرا و کارآمد یاران بیشتری داشته باشیم و هرچه بیشتر نشست‌های تخصصی و کارآمد برگزار شود تا بتوانیم برای مشکلات راهکار ارائه دهیم.

وی در پایان نقش فرهنگ را بسیار اساسی عنوان کرده و خاطر نشان کرد: فرهنگ نقش مهمی در جامعه داشته و حتی در امنیت زنان نیز حائز اهمیت است که جبهه متحد زنان اصولگرا و کارآمد این مسئله را مورد توجه قرار داده است.

به گزارش فارس، سایت زنان کارآمد که امروز در این نشست رونمایی شد به آدرس www.karamad.org در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/KZZRO0


ویدیو مرتبط :
جبهه اصولگرا و اصلاحات الگوی جایگزین اقتصادی ندارند