سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بسیج، امین تر مرجع برای اقشار دانشجوئی است


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد موحد روز یکشنبه در همایش شکوه هجرت که در آموزشکده فنی حرفه ای دختران کرج برگزار شد، به توجه مقام معظم رهبری به دانشگاه ها و دانشجویان در سال های اخیر اشاره کرد و افزود: این توجه به منظور نظارت بر محیط های دانشگاهی و ضرورت سیاست کردن دانشگاه ها است تا مورد نفوذ دشمن قرار نگیرد.
وی اظهار داشت: بسیج دانشجوئی با سیاست خود می تواند انتظارات دیگران را برآورده کند ضمن اینکه می تواند مراقبت از جلوگیری نفوذ دشمنان در محیط های دانشگاهی را داشته باشد.
وی این نفوذ ها را شامل نفوذ اقتصادی، امنیتی و سیاسی دانست و گفت: مهمترین نفوذی که دشمنان می توانند داشته باشند، نفوذ فرهنگی است که اکنون نیز درصدد نفوذ در سبک زندگی اسلامی هستند.
موحد با اشاره به اینکه در آمریکا از هر 20 ازدواج، 18 مورد به طلاق منجر می شود، افزود: آن وقت این افراد خواهان نفوذ فرهنگی و اجرای مدل سبک زندگی برای ما هستند پس بایستی نفوذ فرهنگی دشمنان جدی گرفته شود.
وی بیان داشت: پوشش، حجاب، آداب معاشرت دانشجویان با هم و با اساتید، سبک درس خواندن و نمره گرفتن و ... در قالب نفوذ فرهنگی دشمن اتفاق می افتد که بر روی آن سرمایه گذاری هم کرده اند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود طراحی، فعالیت و برنامه ریزی کرده اند و طرح هائی که آن ها پیاده می کنند هنوز صدایش به گوش ما نرسیده زیرا تنفری که در سینه خود مخفی کردها ند بزرگ تر از آنچه هست که انجام می دهند ولی هنوز تمکن نشان دادن تنفرشان را به طور کامل ندارند.
در این همایش از تعدادی از جهادگران اقشار مختلف بسیج که در اردوهای جهادی درون و برون استانی شرکت کرده بودند، تجلیل شد.ک/2
6156/1535

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
وارو دانشجوئی