سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عقب‌نشینی از خطوط قرمز دفاعی سبب از بین رفتن استقلال کشور می‌شود/ قدرت موشکی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست


آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه امروز هم روزگار دیپلماسی و هم روزگار موشک است، اظهار داشت: قدرت بازدارندگی دفاعی و قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست و نمی‌توان از قدرت بازدارندگی دفاعی و موشکی ایران اسلامی کوتاه آمد.

آیت‌الله کعبی ادامه داد: عقب‌نشینی از خطوط قرمز دفاعی باعث از بین رفتن استقلال کشور و طمع بیشتر بیگانگان خواهد بود و طبعا آنچه امروز دشمنان ما در مسئله موشکی بیان می‌کنند قابل پیش‌بینی بود که بعد از ترفند مذاکرات هسته‌ای نه تنها به حل این مسئله تن نمی‌دهند بلکه به آزاد نشدن پول‌های بلوکه شده و تحریم‌های تجاری ایران ادامه خواهند داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جری‌تر شدن دشمنان درباره آزمایش‌های موشکی پس از توافق تصریح کرد: توافقی که صرفا روی کاغذ باشد معاهده نیست و اقتدار موشکی جمهوری اسلامی نیز در قالب برنامه برجام نبوده و ما از اول هم گفته بودیم این توانمندی جمهوری اسلامی قابل مذاکره نخواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه هر دولت مستقلی باید از قدرت دفاعی بازدارندگی برخوردار باشد، یادآور شد: قدرت دفاعی جمهوری اسلامی در 8 سال دفاع مقدس بر همه تهدیدات پاسخگو بود در حالی که اگر حضرت امام، رهبری و نیروهای انقلاب در زمان دولت موقت تنازل می‌کردند نه در دوران دفاع مقدس و نه پس از آن ما چنین قدرت بازدارندگی در مقابل تهدیدات را نداشتیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
قدرت موشکی کشور جمهوری اسلامی ایران