علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



آغاز بزرگ ترین رقابتهای مهارت سنجی کشور در دانشگاه شریف


به گزارش ایرنا از دانشگاه صنعتی شریف، حضور 350 دانش آموز و دانشجو به منظور رقابت در دومین مسابقه تخصصی مهارت سنجی کشور از امروز اول آذرماه در این دانشگاه گردهم آمده اند.
این رقابتها با هدف شناسایی و کشف افراد مستعد و دارای مهارت کافی و معرفی این افراد به مراکز و شرکت ها به منظور رفع نیاز صنعت کشور به افراد متخصص و ماهر برگزار می شود.
مرحله اول این رقابت ها با مشارکت حدود شش هزار شرکت کننده از سراسرکشور در 6 رشته برق (الکترونیک)، برنامه نویسی رایانه، برنامه نویسی تلفن های هوشمند، داده کاوی، گرافیک و معماری دوم تا بیست و پنجم آبان ماه به صورت غیر حضوری برگزار شد و حدود 350 نفر به مرحله دوم راه یافتند.
فن آورد به عنوان بزرگ ترین مسابقات تخصصی مهارت سنجی کشور تلاش می کند تا پلی باشد میان نیروهای مستعد کار و شرکت هایی که به دنبال جذب بهترین ها هستند.
در این رویداد رقابتی چالش برانگیز میان نیروهای مستعد برگزار خواهد شد تا در نهایت ضمن رتبه بندی آن ها، افراد برتر به بهترین شرکت های بازار کار معرفی شوند.
همچنین تقویت خودباوری و اعتماد به نفس ملی، ایجاد فرصت معرفی نخبگان و خبرگان کشور به عنوان الگوهای دست یافتنی، ایجاد فرصت عادلانه حضور در رقابت اقتصادی کارآفرینی، افزایش و اصلاح فرهنگ کارآفرینی در کشور، ایجاد فرصت عادلانه شناسایی و کشف افراد خبره و ماهر، آموزش و افزایش اطلاعات عمومی در مراحل و فرآیند کارآفرینی و افزایش فرهنگ و اهمیت مهارت محوری در کشور از جمله اهداف برگزاری این مسابقه است.
مراسم اختتامیه و معرفی برترین های دومین دوره این رقابت ها در تاریخ چهارم آذرماه سال جاری در سالن جابر بن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.
علمی**1055**1440

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آغاز دوره دوم مدرسه تابستانی کسب و کار دانشگاه شریف