سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عشایر استان‌های غربی عراق برای اداره امور مناطق آزاد شده آمادگی دارند


«حبیب الطرفی» نماینده ائتلاف ملی عراق در پارلمان این کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد، تاکید کرد که عشایر استان‌های غربی این کشور آماده اداره امور مناطق آزادشده از سیطره گروه تروریستی تکفیری داعش هستند.

نماینده پارلمان عراق تصریح کرد: عشایر عراق در استان‌های غربی به خوبی به مسئولیت‌های خود جهت اداره مناطق‌شان که سیطره داعش آزاد و پاکسازی شده، مطلع و آگاه هستند.

الطرفی با بیان اینکه این عشایر درس‌های لازم از سیطره داعش بر مناطق‌شان را گرفته‌‌اند، افزود: پیش‌بینی می‌شود، عملیات آزادسازی مابقی مناطق تحت سیطره داعش در غرب عراق به زودی پایان یابد و به اشغال آنها توسط داعش پایان داده شود.

نیروهای مسلح و ارتش و امنیتی عراق همچنان به عملیات نظامی خود در استان الانبار و صلاح الدین جهت پاکسازی کامل آن از سیطره داعش ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/2LRLWU


ویدیو مرتبط :
تیزر اطلاعیه اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان