سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چالش/ مقایسه بلک بری Priv با سایر پرچمداران اندرویدی 2015


چالش/ مقایسه بلک بری Priv با سایر پرچمداران اندرویدی 2015

بلک بری Priv اولین گوشی اندرویدی شرکت بلک بری است که نمایشگری با لبه‌های خمیده و کیبورد فیزیکی هم دارد. در ادامه این مطلب می‌توانید جدول مقایسه این گوشی را با سایر پرچمداران اندرویدی سال 2015 مشاهده کنید.

جی اس ام/ بلک بری Priv اولین گوشی اندرویدی شرکت بلک بری است که نمایشگری با لبه‌های خمیده و کیبورد فیزیکی هم دارد. در ادامه این مطلب می‌توانید جدول مقایسه این گوشی را با سایر پرچمداران اندرویدی سال 2015 مشاهده کنید.
فروش بلک‌بری پریو، اولین گوشی اندرویدی بلک‌بری، از روز گذشته (6 نوامبر) توسط اپراتور AT&T در امریکای شمالی آغاز شد. این گوشی رده‌بالا، که امید زیادی به موفقیت آن وجود دارد، از طراحی کشویی و صفحه کلید فیزیکی QWERTY بهره می‌برد. شرکت بلک‌بری قول داده است از هر نظر امنیت Priv را، همچون محصولاتی با سیستم عامل بلک‌بری، بالا نگه دارد.

اگر به داشتن گوشی اندرویدی بلک‎‌بری علاقه‌مندید و می‌خواهید مشخصات آن را با سایر پرچم‌داران اندرویدی بازار مقایسه کنید، در جدول درج شده در بخش تصاویر می‌توانید مقایسه بلک بری پریو را با نکسوس 6پی، گلکسی نوت5، اکسپریا زد5 پریمیوم و ال‌جی وی10 مشاهده نمایید.


ویدیو مرتبط :
بلک بری پس از PRIV تلفن های اندرویدی روانه بازار کرد