سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرمانده نیروی انتظامی: دور دور کردن با خودرو جزء جرایم مشهود است


فارس/ فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه دور دور کردن، مزاحمت برای نوامیس، آلودگی صوتی و کشف حجاب جزء جرایم مشهود است، گفت: پلیس راهور برخورد قاطع می‌کند.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در دومین نشست فصلی رؤسا و مدیران پلیس راهور ناجا به موضوع رعایت شئونات اسلامی پرداخت و گفت: اگر معدود رانندگانی هستند که شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند و هنجار شکنی می‌کنند وظیفه پلیس راهور و پلیس راه است که طبق قانون با آنان برخورد کند که این مورد جزء وظایف پلیس راهنمایی و رانندگی است که دستورالعملش نیز ابلاغ شده است.

تصریح کرد: اگر خودرویی دارای آلودگی صوتی باشد باید حتماً متوقف شود و اگر در جایی است که نمی‌توان خودرو را متوقف کرد باید شماره پلاک خودرو را برداشته و ظرف 12 تا 24 ساعت متوقف ردد.

وی تاکید کرد: باید با خودروهایی که دور دور کرده و مزاحمت ایجاد می‌کنند برخورد شود.

سردار اشتری ادامه داد: برای ما نوع خودرو ملاک نیست، ملاک تخلف است و فرقی نمی‌کند خودرو پورشه یا پراید باشد، مهم این است که راننده رعایت قوانین را داشته باشد و مزاحمت ایجاد نکند؛ موتورسوار یا ماشین سوار باشد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تاکید کرد: مزاحمت برای نوامیس، دور دور کردن، آلودگی صوتی و کشف حجاب جزء مصادیق جرائم مشهود است و ما طبق قانون وظیفه داریم با این اشخاص برخورد کنیم، برخورد سریع، قاطع و توام با رافت و مهربانی.

سردار اشتری افزود: افرادی که معلوم نیست چه چیزی مصرف کرده، روان گردان خورده یا الکل مصرف کرده‌اند و نمی‌توانند خود را کنترل کنند و باعث سلب آسایش مردم می‌شوند حتماً باید با آنها برخورد شود و شدت بیشتری انجام شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
واکنش فرمانده کل نیروی انتظامی