سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شهردار: ریزش ترانشه در مركز شهر كنگاور خسارتی در پی نداشت


اردشیر مولایی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این ترانشه در ضلع شرقی و خروجی شهر كنگاور و جنب میدان بسیج این شهر واقع شده كه متاسفانه بخشی از آن شب گذشته براثر بارش باران ریزش كرد.
وی ادامه داد: از آنجایی كه سنگ این ترانشه یكپارچه نیست و لایه لایه است، دارای نفوذپذیری بالایی می باشد و هر لحظه امكان سقوط و ریزش آن وجود دارد.
وی افزود: براثر نقوذ آب در لایه های سنگی ترانشه، همواره ریزش سنگ و حركت لایه ها به سمت جاده روی می دهد و باعث وقوع حوادث رانندگی و خسارت های جانی و مالی خواهد شد.
مولایی اظهار داشت: تصمیم گیری در جهت ساماندهی این ترانشه در دستور كار شهرداری كنگاور و كارگروه پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیرعامل این شهرستان قرار خواهد گرفت.
شهردار كنگاور خاطرنشان كرد: با توجه به عرض زیاد جاده در نقطه ریزش ترانشه این محور ایمن‌سازی شده و رفت‌ و آمد در آن جریان دارد.
شهر كنگاور در شرق كرمانشاه واقع شده كه از 55 هزار نفر جمعیت برخوردار است.
7447/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
رای گیری شورای شهر تهران برای انتخاب شهردار جدید و انتصاب محمدعلی نجفی به عنوان شهردار