علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



ایران را دشمن جهان عرب می‌خوانند/موشکهای دوربرد در اختیار مقاومت


به گزارش خبرنگار مهر،  ناصر ابوشریف عصر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید مصطفی بدرالدین فرمانده ارشد حزب الله لبنان که در دفتر حزب الله لبنان در تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به همکاری اسرائیل و عربستان در تجاوز به نوار غزه گفت: هیچ اطلاعاتی مبنی بر همکاری عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی برای حمله به غزه وجود ندارد، اما در سطوح مختلف میان این دو رژیم، همکاری هایی وجود دارد.

ابوشریف ادامه داد: متاسفانه کشورهای عربی طرحی را علیه فلسطین پیش می برند و آن طرح عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران بیان کرد: طرح جایگزینی ایران به جای رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن جهان عرب، در حال پیش بردن است و این امر در واقع دشمنی با ایران نیست بلکه دشمنی با ملت فلسطین است.

وی با اشاره به حمایت های ایران از فلسطین گفت: هر طرفی که بخواهد با دشمن صهیونیستی رابطه برقرار کند، به طور قطع دشمن ملت فلسطین محسوب می شود.

ابوشریف با اشاره به توانمندی های دفاعی و موشکی مقاومت فلسطین اظهار کرد: مقاومت فلسطین در سال ۲۰۱۴ توانست توان دفاعی و موشکی خود را بازسازی کند و در حال حاضر موشک های زیادی از کوتاه‌برد تا دوربرد در اختیار مقاومت فلسطین است که بالاترین برد موشک های ما به ۱۸۰ کیلومتر می‌رسد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه گروه های تکفیری دست‌ساخته رژیم صهیونیستی هستند، خاطرنشان کرد: دشمن در صدد است امت اسلامی را از مسیر اصلی خود که همان مبارزه با رژیم صهیونیستی است، منحرف کند و بدون تردید، دشمن اصلی حزب‌الله لبنان، رژیم صهیونیستی است.


ویدیو مرتبط :
ایران از آزمایش موفقیت آمیز موشکهای دوربرد خبر داد