سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واژگونی یک خودرو در محور سبزوار - نیشابور دو کشته برجای گذاشت


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سید حسن حسینی افزود: ماموران با کسب خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه پژو 405 در کیلومتر 20 محور نیشابور - سبزوار بلافاصله به همراه گروهی از نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.
وی بیان کرد: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه پژو با شش سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است و در این حادثه راننده 23 ساله خودرو به نام 'احسان' و زنی 66 ساله به نام 'حوا' به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.
وی اظهار کرد: در این حادثه چهار سرنشین دیگر خودرو (دو زن و دو مرد) مجروح و با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.
فرمانده نیروی انتظامی نیشابور گفت: کارشناس پلیس راه علت بروز این حادثه را ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کرده است.
7489/1211

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
انفجار در ترکیه ده ها کشته و مجروح برجای گذاشت