سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس ستاد انتخابات تربت حیدریه: تبلیغات انتخاباتی پیش از موعد غیرقانونی است


مهدی ناصری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به هواداران دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تربت حیدریه، زاوه و مه ولات توصیه می شود از تبلیغ برای نامزد مورد حمایت خود و یا تخریب نامزد رقیب بشدت پرهیز کنند.
وی گفت: در روزهای اخیر مشاهده شده که برخی هواداران این دو نامزد در فضای مجازی و بخصوص شبکه تلگرام، اقدام به تبلیغ نامزد مورد نظر خود و یا تخریب طرف مقابل کرده اند، که با توجه به فعال شدن ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی، کلیه فعالیت های آنها رصد و پیگیری می شود.
به گفته ناصری، نامزدها تا قبل از آغاز مهلت قانونی از سوی مراجع مربوط، تنها مجاز به انجام تبلیغات در خصوص اهمیت مشارکت در انتخابات و یا تحلیل کلی انتخابات هستند و معرفی شخصی یا تخریب طرف مقابل ممنوع و از سوی ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی قابل پیگیری است.
شهرستان های تربت حیدریه، زاوه و مه ولات، مشترکا دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند.
انتخابات دهمین دور مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه با حضور 25 نامزد انتخاباتی برگزار شد که با وجود مشارکت افزون بر 85 درصدی واجدان شرایط، هیچ یک از نامزدها موفق به کسب یک چهارم آرا و راهیابی به مجلس نشدند و انتخابات به دور دوم کشیده شد.
در دومین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی، دو تن از نامزدها که بیشترین آرای مردمی را آورده اند برای کسب تنها کرسی این حوزه انتخابیه در مجلس رقابت خواهند کرد.
هنوز زمان قطعی برگزاری دومین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی وزارت کشور اعلام نشده است.
6121/5132

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پارک جنگلی پیشکوه تربت حیدریه واسه بروبچ باحال تربت حیدریه