سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشته شدن 8 تن از اعضای طالبان در یک انفجار


کشته شدن 8 تن از اعضای طالبان در یک انفجارایرنا/ وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که 8 نفر از اعضای گروه طالبان در یک انفجار در استان قندوز واقع در شمال افغانستان کشته شدند.

وزارت کشور افغانستان روز سه شنبه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که این انفجار بامداد امروز زمانی رخ داد که 8 تن از اعضای طالبان با بستن جلیقه های انفجاری و در دست داشتن تجهیزات نظامی قصد حمله انتحاری داشتند که یکی از جلیقه ها منفجر شده و هر 8 تن آنان کشته شدند.
براساس اطلاعیه وزارت کشور افغانستان، تروریست ها عضو گروه «ملا ولی» یکی از فرماندهان ارشد گروه طالبان بوده و انفجار در شهرستان «دشت ارچی» استان قندوز روی داده است.
استان قندوز بعد از اعلام آغاز عملیات موسوم به «بهاری» طالبان، شاهد نبردهای شدید میان نیروهای این گروه با ارتش افغانستان و نظامیان خارجی مستقر در این کشور بوده است.
طالبان سال گذشته برای چند روز شهر قندوز مرکز استانی به همین نام را تصرف کردند، اما کمتر از یک هفته بعد، به عقب رانده شدند و امسال بار دیگر با حمله به این شهر قصد تصرف دوباره آن را داشتند که ناکام ماندند.

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
کشته شدن دو موتور سوار طالبان در کمین آمریکایی ها