سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مصوبه مجلس درباره بیمه ساختمان‌های مسکونی


مصوبه مجلس درباره بیمه ساختمان‌های مسکونیخانه ملت/ نمایندگان مردم در خانه ملت، مقرر کردند که به منظور جبران بخشی از خسارت های ناشی از حوادث مالی، ساختمان های مسکونی تحت پوشش بیمه حوادث طبیعی قرار گیرد.

نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 21 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی، با ماده یک لایحه تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی در خصوص تحت پوشش اجباری بیمه پایه حوادث طبیعی ساختمان برای کلیه ساختمان های مسکونی با 113 رأی موافق، 25 رأی مخالف، 11 رأی ممتنع از 205 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند. براساس ماده یک این لایحه به منظور جبران بخشی از خسارت های مالی ناشی از حوادث طبیعی از جمله زلزله، سیل، طوفان، صاعقه، سنگینی برف، رانش زمین، ریزش کوه و دریالرزه (سونامی) کلیه ساختمان های مسکونی ظرف مدت یک سال پس از تصویب این قانون تحت پوشش اجباری بیمه «پایه حوادث طبیعی ساختمان» که در این قانون به اختصار «بیمه پایه» نامیده می شود، قرار می گیرند.

تبصره – سایر حوادث طبیعی و همچنین سایر ساختمان های غیر مسکونی با پیشنهاد سازمان مدیریت بحران و تصویب شورای عالی بیمه به پوشش های بیمه ای مندرج در این ماده اضافه می شود.



منبع: خانه ملت


ویدیو مرتبط :
بیمه مسئولیت مدنی مدیر یا هیئت مدیره ساختمان بیمه ایران