سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خشک کردن درختان شیوه قدیمی مافیای تهران


خشک کردن درختان شیوه قدیمی مافیای تهرانباشگاه خبرنگاران/ رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: خشک کردن درختان باغات شهر تهران شیوه قدیمی مافیای تهران است.

محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مافیای قطع درخت در شهر تهران، اظهار داشت: در تمام مکان ها از جمله باغات شهر تهران گروه مافیا وجود دارد.

وی با بیان اینکه شیوه این افراد خریداری باغات شهر تهران و خشک کردن آنها است، افزود: این افراد با عدم آبیاری به درختان، سبب خشک شدن آنها می شوند و بعد از مدتی هم به تدریج تعدادی از آنها را قطع می کنند.

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه شهرداری تهران به این افراد بی توجه است، گفت: این امر مانند باغ 5 هزار متری دروس است که درختان آن به این روش خشک و قطع شده اند.

حقانی با بیان اینکه مالک فعلی مقصر قطع درختان باغ نیست چراکه اخیراً باغ را خریداری کرده است، گفت: باید تأکید کنم که در ایام عید هیچ درختی در این باغ 5 هزار متری قطع نشده است.

وی با اشاره به قطع درخت در باغ 1200 متری در دروس، افزود: بنده بر سر حرف خود که درختان قطع شده با پاترول از باغ بیرون خارج شده اند، هستم.

این عضو شورای شهر با تأکید بر اینکه خشک کردن درختان باغات شهر تهران شیوه ای برای از بین بردن باقیمانده باغات شهر تهران است، یادآور شد: وظیفه شهرداری برخورد با گروه مافیا و همچنین شکایت کردن علیه آنها است.

حقانی ادامه داد: شهرداری تهران بر اساس وظیفه خود نباید به افراد متخلف که جرم سنگینی انجام داده اند، پروانه ساخت و ساز بدهد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
تصویرسازی بابرگ خشک درختان