سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اراضی ملی به ارزش یک میلیارد در شهرستان فیروزکوه رفع تصرف شد


علی کیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سه هزار و 180مترمربع از اراضی ملی شهرستان فیروزکوه بازپس گرفته شد.
وی گفت: یک فقره از این تصرفات به متراژ480 مترمربع در منطقه ارجمند شهرستان فیروزکوه که فردسودجویی با هدف ایجاددامداری اقدام به احداث سوله و دیوارکشی کرده بود با پیگیری های قضائی حکم قطعی مبنی بر رفع تصرف صادر شد.
کیان افزود: یک فقره دیگر از این تصرفات به متراژ دو هزار و 700 مترمربع در منطقه کیابک فیروزکوه نیز توسط فرد متصرف اقدام به تسطیح و احداث بنا و اعیانی شده بود که در راستای اقدام پیشگیرانه و در اجرای تبصره یک ذیل ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع و با حضور نمایندگانی از نیروی انتظامی و یگان حفاظت منابع طبیعی و پس از قلع و قمع مستحدثات ایجاد شده، این اراضی ملی بازپس گرفته و به دولت بازگردانده شد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از منابع ملی از اولویت ها و اهداف اساسی این اداره کل است و همکاری و مشارکت مردم نقش مهم و موثری را در حفاظت از عرصه های منابع طبیعی دارد.
تهرام/7243/1831

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
رفع تصرف5 میلیارد ریال از اراضی ملی شهرستان نجف آباد