سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تبلت انویدیا شیلد K1؛ تبلتی قدرتمند و مقرون به صرفه


تبلت انویدیا شیلد K1؛ تبلتی قدرتمند و مقرون به صرفه

انویدیا (Nvidia) به تازگی شیلد تبلت کی ۱ (Shield Tablet K1) را معرفی کرده است. این دستگاه بازی محور، بسیاری از مشخصات تبلت شیلد اصلی را دارد. اما این مدل انویدیا در حال حاضر به خودش رسیده و با یک قیمت عجیب برگشته است. شیلد تبلت K1 نسخه ۱۶ گیگا بایتی Wi-Fi، تنها نسخه ای است که این کمپانی با قیمت تنها ۱۹۹ دلار اعلام کرده است که ۱۰۰ دلار ارزانتر از نسخه ۱۶ گیگا بایتی شیلد تبلت اصلی می باشد و این درحالی است که شیلد تبلت K1 با گزاره های بهتری وارد بازار گردیده است. چند ماه پیش اگر به دنبال یک گوشی بازی خوب می گشتید شیلد تبلت انویدیا یکی از بهترین گزینه های اندرویدی به حساب می آمد.

عصر تکنولوژی/ انویدیا (Nvidia) به تازگی شیلد تبلت کی ۱ (Shield Tablet K1) را معرفی کرده است. این دستگاه بازی محور، بسیاری از مشخصات تبلت شیلد اصلی را دارد. اما این مدل انویدیا در حال حاضر به خودش رسیده و با یک قیمت عجیب برگشته است. شیلد تبلت K1 نسخه ۱۶ گیگا بایتی Wi-Fi، تنها نسخه ای است که این کمپانی با قیمت تنها ۱۹۹ دلار اعلام کرده است که ۱۰۰ دلار ارزانتر از نسخه ۱۶ گیگا بایتی شیلد تبلت اصلی می باشد و این درحالی است که شیلد تبلت K1 با گزاره های بهتری وارد بازار گردیده است. چند ماه پیش اگر به دنبال یک گوشی بازی خوب می گشتید شیلد تبلت انویدیا یکی از بهترین گزینه های اندرویدی به حساب می آمد.

علاوه بر ویژگی های گیمینگی که این تبلت ارائه می دهد، توانایی استریم بازی ها از شبکه ابری NVIDIA Grid یا از یک کامپیوتر دسکتاپ با یک کارت گرافیک سازگار GeForce، دقیقاً همان چیزی است که توانسته این تبلت را در دریای بی کران تبلت های مشابه و هم رده اندرویدی خود متمایز گرداند.

همانطور که از نام این گوشی بر می آید شیلد تبلت K1 قدرت خود را از انویدیا تگرا کی 1 (Nvidia Tegra K1) می گیرد و این همان چیپستی است که در قلب شیلد تبلت اصلی قرار گرفته است. این چیپ با پردازنده مرکزی چهار هسته ای 2.2 گیگا هرتزی Cortex-A15 و یک پردازنده گرافیکی 192 هسته جی فورس کپلر (GeForce Kepler) کامل شده است و همانطور که می دانید این یکی از قوی ترین چیپ های گوشی در بنچمارک های اندروید و آزمون بازی های ویدیوئی است.

همانطور که از نام این گوشی بر می آید شیلد تبلت K1 قدرت خود را از انویدیا تگرا کی ۱ (Nvidia Tegra K1) می گیرد و این همان چیپستی است که در قلب شیلد تبلت اصلی قرار گرفته است. این چیپ با پردازنده مرکزی چهار هسته ای ۲.۲ گیگا هرتزی Cortex-A15 و یک پردازنده گرافیکی ۱۹۲ هسته جی فورس کپلر (GeForce Kepler) کامل شده است و همانطور که می دانید این یکی از قوی ترین چیپ های گوشی در بنچمارک های اندروید و آزمون بازی های ویدیوئی است.

این نمایشگر ۸ اینچی IPS، رزولوشنی ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل دارد که تراکم پیکسلی خوب ۲۸۳ پیکسل بر اینچ را به ارمغان می آورد. این تبلت در مقایسه با شیلد تبلت اصلی، K1 تغییرات کمی را پذیرفته است.


ویدیو مرتبط :
ویدئوی تبلیغاتی تبلت انویدیا شیلد: تبلتی برای گیمرها!