سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نشریات دانشجویی فضای نشاط سیاسی را در دانشگاه‌ها حاکم کنند


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور عصر امروز در اختتامیه نخستین جشنواره نشریات دانشجویی(نسل چهارم) که به همت اتحادیه‌ها و تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: باید اولویت نشریات دانشجویی حاکم کردن فضای نشاط سیاسی در دانشگاه‌ها باشد و در این راستا تلاش کنید که فضای چندصدایی به معنای واقعی در دانشگاه حاکم شود.

وی با بیان اینکه دانشجویانی که در نشریات دانشجویی قلم می‌زنند عناصر مهمی محسوب می‌شوند، گفت: باید فضای نقدی که چند سالی به آن بها داده نشده، دوباره احیا و رونق بخشد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی در توصیه‌های کوتاهی خطاب به دانشجویان، گفت: مراقب باشید در کنار آزاداندیشی و مباحثه، قانون و مقدسات را نیز رعایت کنید و مطمئن باشید بدون رعایت قانون و سعه صدر هیچ حد و مرزی برای بحث و گفت‌وگو نخواهید داشت.

وی در پایان گفت: از شما درخواست می‌کنم در انتشارات و نوشته‌های خود عقلانیت و امیدبخشی را در کار مورد نظر قرار دهید.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تحلیل فضای سیاسی دانشگاه ها در سال آینده (بخش دوم)