سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیش بینی یک تحلیلگر در رابطه با قیمت پلی استیشن وی آر


پیش بینی یک تحلیلگر در رابطه با قیمت پلی استیشن وی آرگیم فا/ هدست واقعیت مجازی شرکت سونی که با نام پلی استیشن وی آر شناخته می شود، قرار است در نیمه اول سال ۲۰۱۶ به بازار بیاید اما هنوز خبری از تاریخ دقیق عرضه و قیمت آن در دسترس نیست. قیمت رقیب این هدست یعنی آکیولست ریفت هفته پیش بود که ۶۰۰ دلار اعلام شد و حدس و گمانه زنی ها در رابطه با محصول سونی هنوز ادامه دارد. حال به تازگی یکی از بحث برانگیزترین تحلیلگران صنعت بازی های ویدئویی، پیش بینی خود را در رابطه با قیمت ارائه کرده است.

تحلیلگری که به در ابتدای خبر اشاره کردیم، همان آقای مایکل پکتر هستند که اینبار تصمیم گرفته اند در رابطه با هدست واقعیت مجازی شرکت سونی اظهار نظر کنند.

ایشان در جدیدترین قسمت از برنامه خود یعنی پکتر فکتور پیرامون قیمت پلی استیشن وی آر اینطور می گویند:

من فکر می کنم که قیمت مرفیوس (پلی استیشن وی آر) به احتمال خیلی زیاد ۴۰۰ دلار باشد. خیلی سخت است … اگر نگاهی به هدست داشته باشید، متوجه می شوید که عوامل زیادی دخیل هستند. فکر میکنم که بسیار دشوار باشد زیر ۳۰۰ دلار قیمت بخورد. چنین چیزی البته ممکن است … در صورتی که میزان تولید خود را افزایش دهند.

۲۰۰ دلار ارزانتر از آکیولس و قیمت حدودی یک پلی استیشن ۴؛ آیا همینطور خواهد شد؟ فقط اعلامیه رسمی سونی می تواند این گمانه زنی ها را پایان دهد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: گیم فا


ویدیو مرتبط :
با یک بازی ویژه پلی استیشن وی آر آشنا شوید