سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستگیری سارقان یك طلافروشی گالیكش گلستان


حسن خسروی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دو نفر از سارقین همراه با طلاهای مسروقه در سمنان دستگیر شدند و یكی از همدستان آنها كه در جریان تعقیب و گریز و درگیری با ماموران نیروی انتظامی مجروح شده بود، جان باخته است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیكش نیز با تایید این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: با ردیابی و سلسله پیگیری های انجام شده از سوی نیروهای انتظامی و دادستانی شهرستان گالیكش و همكاری نیروی انتظامی كشور و پلیس آگاهی استان گلستان، دو تن از سارقین بعداز ظهر شنبه در سمنان دستگیر شدند و یكی از سارقین هم كه مجروح شده بود، فوت كرده است.
سید عبدالحمید كریمی خاطرنشان كرد: طلاهای مسروقه از سارقین به دست آمده و علاوه بر آن از سارقان سلاح های گرم و سرد و مهمات و نارنجك نیز كشف شده است.
حدود ساعت 21 سه شنبه شب هفته گذشته، شهر گالیكش در شرق استان گلستان شاهد وقوع سرقت مسلحانه از یك طلافروشی در این شهرستان توسط یك باند مسلح بود.
این سرقت، همراه با تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم بود ولی به كسی آسیبی وارد نشد.
در این سرقت مسلحانه، سارقان با استفاده از یك خودرو اقدام به فرار نمودند كه با وجود انجام عملیات تعقیب و گریز از سوی پلیس، موقتا موفق به فرار شده بودند.
شهر گالیكش مركز شهرستان گالیكش در شرق استان گلستان و در مسیر جاده بین المللی مشهد - تهران واقع و فاصله آن از گرگان مركز استان گلستان حدود 120 كیلومتر است.
شبد/7481/1860/ 3404

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دستگیری سارقان طلافروشی خانی آباد