سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سردار سلامی: آمریکا به دنبال از بین بردن هویت کشورهای اسلامی است


سردار سلامی: آمریکا به دنبال از بین بردن هویت کشورهای اسلامی استمیزان/ جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه همه ابزارهای استراتژیک دفاعی و بازدارنده را خود تولید می کنیم گفت: بقای کشور در محدوده استقلال و پیشرفت خلاصه می شود.

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز در مراسم تجلیل از مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه که در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله برگزار شد با اشاره به اینکه پزشکی هم علم و هم هنر و هم فضیلت است اظهار داشت: در گذشته پزشکی بیشتر هنر بود و بعدها به جنبه های علمی آن توجه شد که تا کنون ادامه دارد بنابر این آموزش پزشکی انتقال دانش مهارت طرز تفکر اخلاق و فضیلت به نسل جدید است.

وی افزود: خوشبختانه ایران جزء سه کشوری است که در گذشته از پیشتازان علم پزشکی بوده به نحوی که اروپایان بعد از رونسانس مبنای انجام آموزش های پزشکی خود را از کتاب قانون ابن سینا اقتباس کرده اند.

وی با اشاره به اینکه بعدها مکاتب دیگری به علم پزشکی اضافه شد باعث گردید تا دانش پزشکی به سمت منفعت طلبی اقتصادی سوق یابد گفت: دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله باید پرچم دار مکتب فضیلت محور در علم پزشکی باشد. چون همانگونه که توصیف شده روابط پزشک و بیمار باید بر اساس رابطه شفا بخش دوطرفه باشد.

وی در ادامه گفت: جامعه‌ای پیشرفته، آزاد و مستقل و صاحب کرامت در جهان هستیم البته این نیازمند آن است که قدرتمند شویم تا بر این اساس پرچمدار و پیشگام در عرصه های مختلف گام بر داریم.

وی تاکید کرد: قدرتهای بزرگ جهانی سناریوهای خطرناکی را از ده سال قبل برای جهان اسلام تدارک و طراحی کرده اند که نمونه آن را می توان در استراتژی امنیت آینده آمریکا در قرن بیست و یک اشاره کرد.

وی گفت: بر اساس این استراتژی قرن جدید قرن شتاب برای نزدیک شدن قاره ها به یکدیگر است به نحوی که همه شهروند دهکده جهانی با سه خصوصیت عقاید یکسان ، مصرف کالاهای یکسان و دریافت اطلاعات یکسان شوند.

سردار سلامی افزود: در جهانی سازی اعتقاد و باور همه ارزش های غرب پذیرفته می شود. یعنی بی هویت شدن جوامع که این یک واقعیت است.

وی با بیان اینکه ظرف سی و هشت سال گذشته امریکا به چهارده کشور اسلامی حمله کرده گفت: امریکا طی این مدت چهارجنگ را به تنهایی علیه مسلمین اداره کرده و امروز هم به دنبال آن است تا همه هویت کشور های اسلامی را از بین ببرد و با هویت خود ادغام سازد.

سلامی تصریح کرد: اگر کشوری قوی باشد امریکایی ها به آن احترام می گذارند به همین خاطر باید بسیار قوی باشیم چرا که بقای ما در محدوده استقلال و پیشرفت قرار دارد.به عبارت دیگر بر مبنای منطق امریکا هر کشوری که قدرت داشته باشد به آن احترام میکنند اما اگر ضعیف باشد یا باید تسلیم شود و یا نابود گردد.

وی گفت: حتی معتقدند دامنه پیشرفت علمی ما را باید آنها تعیین کنند پس وقتی از مرز برخی علوم که خط قرمز آنها است عبور میکنیم اجماع جهانی و ائتلاف سازی علیه ما شکل می دهد و حتی دانشمندان ما را ترور کرده تا رشد علمی نداشته باشیم.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
هشدار سردار سلامی به آمریکا