سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استاندار:اعضای نظام مهندسی ساختمان پشتوانه فکری مدیریت استان قزوین هستند


به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره سابق و جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین که در استانداری برگزار شد، افزود: اعضای این مجموعه می توانند با ارائه ایده های نو و ترسیم نقاط ضعف و قوت به پیشبرد اهداف مدیران استان در حوزه شهرسازی کمک کنند.
وی از نظام مهندسی ساختمان به عنوان یکی از مجموعه های فنی و تخصصی که نقشی بی بدیلی در توسعه قزوین می تواند داشته باشد، یاد کرد و با تاکید بر ارتباط تنگاتنگ هیات مدیره این مجموعه با مدیریت ارشد استان و مدیران دستگاه های مرتبط، گفت: این مجموعه با برخورداری از 9 هزار مهندس در هفت رشته می تواند منشاء خدمات زیادی به مردم قزوین باشد.
استاندار قزوین در ادامه خطاب به اعضای هیات مدیره نظام مهندسی و مهندسین این سازمان گفت: شما با کار دقیق خود و عمل به قانون می توانید نقش سازنده ای در حفظ سرمایه های ملی و ارتقای بهره وری در جامعه داشته باشید.
وی با بیان اینکه تاکنون به اهداف پیش بینی شده خود در حوزه بهره وری در برنامه های توسعه پنج ساله دست پیدا نکرده ایم، افزود: با این حال سازمان نظام مهندسی قزوین در حوزه بهره وری عملکرد موفق و قابل قبولی را از خود نشان داده است.
همتی با بیان اینکه اگر در هرجایی چمنی کاشته شود چند مورد علف هرز نیز در آن پیدا می شود، افزود: انتظار می رود بخش انتظامی و نظارت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با جدیت به فعالیت بپردازد تا اعضاء مطابق منشور اخلاقی تعیین شده و براساس ضوابط به فعالیت بپردازند تا از این رهگذر تخلف ها پیشگیری و کاهش پیدا کند و رضایت مردم بیشتر شود.
استاندار قزوین ادامه داد: استانداری به عنوان نماینده دولت همراه با اداره کل راه و شهرسازی عرصه را برای فعالیت جدی تری سازمان نظام مهندسی ساختمان و بروز و ظهور بهتر این مجموعه برای خدمات رسانی به استان فراهم می کند.
وی همچنین اظهار کرد: از مجموعه نظام مهندسی ساختمان انتظار داریم علاوه بر پیگیری کارها و وظایف با نظرات کارشناسی و سازنده خود مدیریت ارشد استان را برای دستیابی قزوین به رشد و توسعه بیشتر فراهم کنند.
***بنای دولت تدبیر و امید واگذاری مسئولیت ها و تصدی ها به مردم است
استاندار قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود بنای دولت تدبیر و امید را واگذاری مسئولیت ها و تصدی ها به تشکل های مردمی در حوزه های مختلف اجرایی به عنوان نمایندگان مردم دانست و گفت: دولت با این کار باید به سمت چابک تر شدن و توانمند تر شدن پیش برود و بتواند بهتر به وظیفه ذاتی خود شامل سیاست گذاری، هدایت، کنترل و نظارت بپردازد.
همتی به برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری اشاره کرد و با بیان اینکه به ایام انتخابات نزدیک می شویم، خطاب به اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان افزود: شما می توانید در بسیج مردم برای شرکت پرشور در انتخابات نقش ایفا کرده و به برگزاری بهتر انتخابات کمک کنید.
وی در پایان گفت: باید با تعریف طرح ها و برنامه های مناسب تا پایان سال مقدمات سفر رییس جمهوری و اعضای هیات دولت به استان را فراهم کنیم که نقش نظام مهندسی در این رابطه می تواند اثربخش باشد.
در این مراسم، اعضای سابق و جدید هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان قزوین تودیع و معارفه شدند.
اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین شامل چهار متخصص عمران، دو متخصص معماری و از رشته های شهرسازی، نقشه برداری، ترافیک، تاسیسات برق و مکانیک است.
هشت هزار و 500 نفر در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین عضویت دارند.
3013/ 6128

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
انتخابات نظام مهندسی ساختمان