سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پذیرش دانشجو در 23 رشته دکترا و کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد فردوس


حمیدرضا غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس در 18 فروردین ماه 1366 تأسیس و نخستین رشته تحصیلی این دانشگاه دبیری زبان و ادبیات فارسی بود که در مهرماه سال 1366 با نزدیک به 60 نفر دانشجو فعالیت خود را آغاز کرد.

وی گفت: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی فردوس با هزار و 600 دانشجو، 22 عضو هیئت علمی تمام وقت، 90 مدرس حق‌التدریس و 12 هزارمترمربع زیربنای اداری، آموزشی و آزمایشگاهی یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز آموزش عالی در این شهرستان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس تعداد رشته‌های کاردانی، کارشناسی و دکترای این دانشگاه را 44 رشته اعلام کرد و افزود: رشته‌های تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی آبیاری و زهکشی، مهندسی سازه‌های آبی، مهندسی مدیریت منابع آب و زبان و ادبیات فارسی،  کارشناسی مهندسی عمران، پرستاری، مهندسی کامپیوتر، مهندسی نساجی، دبیری زبان و ادبیات فارسی، آموزش ابتدائی، مهندسی آب و 15 رشته تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته از جمله رشته‌های این واحد دانشگاهی است.

غفاری از آغاز زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در 16 آذرماه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: متقاضیان شرکت در کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی بدون توجه به مدرک کارشناسی و با توجه به علاقه خود می‌توانند از روز دوشنبه 16 آذرماه با مراجعه به سامانه azmoon.org نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

پذیرش دانشجو در سه رشته دکترا و 20 رشته کارشناسی ارشد

وی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی فردوس مهرماه سال آینده در سه رشته دکترای نرم‌افزار کامپیوتر، آبیاری، زه‌کشی و زراعت و 20 رشته کارشناسی ارشد تربیت بدنی، حسابداری، ادبیات فارسی، روانشناسی بالینی، آموزش ابتدایی، برنامه‌ریزی درسی، برنامه‌ریزی آموزشی، برق، عمران سازه، مدیریت ساخت، منابع آب، آبیاری و زه‌کشی، سازه‌های آبی، نرم‌افزار، معماری کامپیوتر، هوش مصنوعی و شبکه‌های کامپیوتر اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس گفت: رشته‌های تحصیلی این دانشگاه، پاسخگوی داوطلبان در تمامی گروه‌های آموزشی بوده و تا سال آینده رشته‌های جدید دکترا و گروه علوم پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد نیز به مجموعه رشته‌های این واحد افزوده می‌شود.

غفاری افزود: آزمون دکترای تخصصی 9 بهمن ماه سال جاری به صورت سراسری و همچنین آزمون کارشناسی ارشد در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه " ششم، هفتم و هشتم خرداد ماه" سال آینده در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69007/س40

با کلیک اینجا هم‌اکنون عضو شبکه «فارس خراسان جنوبی» در تلگرام شوید

http://fna.ir/HPHCIC


ویدیو مرتبط :
ثبت نام آزمون ارشد 95 و دکترا دانشگاه آزاد