سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فتو آی تی/ آیپد پرو جدید اپل با روکش طلا، 10 میلیون تومان قیمت دارد!


فتو آی تی/ آیپد پرو جدید اپل با روکش طلا، 10 میلیون تومان قیمت دارد!

کمپانی Goldgenie مستقر در لندن، شروع به‌ پیش‌فروش آی پد پرو مطلا به قیمت 1855 پوند کرده است.

خبرآنلاین/ جدیدترین تبلت 12.9 اینچی اپل که چهارشنبه این هفته در 40 کشور جهان به‌طور هم‌زمان توزیع می‌شود(به قیمت 799 دلار به بالا)، ظاهراً پرطرفدار بوده (به دلیل پیش‌خریدهای رکوردشکنانه از سوی کاربران) و به همین خاطر کمپانی انگلیسی با دریافت مبلغ 1855 پوند معادل 9 میلیون و 979 هزار تومان(پوند 5380 تومان) محصولی با روکش طلا را به شما می‌دهد.

سازنده می‌گوید تمام آی پد پروها بدون قفل بوده و کاربر با پرداخت 50 درصد نقد می‌تواند سفارش سیستم خود را به رنگ‌های طلایی، رز گلد و تیتانیوم ارائه کند.

البته 1855 پوند را برای رنگ طلایی پرداخت می‌کنید، درحالی‌که برای رنگ رزگلد 1913 پوند و برای تیتانیوم نیز 1970 پوند باید پرداخت کنید. سایر ویژگی‌ها شامل 128 گیگ حافظه داخلی، تراشه A9 اپل، 4 گیگ رم (حافظه موقت) و دوربین 8 و 1.2 مگاپیکسلی مثل هم است.

برای دیدن این تبلت زیبا به بخش تصاویر مراجعه نمایید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تبلیغ مایکروسافت برای سرفیس پرو 4 در رقابت با آیپد پرو اپل