سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از واردات بی رویه ابزاری برای تحقق اقتصاد مقاومتی


رسول جلایر سرنقی نامزد مستقل دور دوم انتخابات مجلس دهم از سلماس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به ضعف اقتصادی به عنوان مشکل اصلی کشور اظهار داشت: حل این مشکل مجلسی توانمند می‌طلبد تا بتواند سیاست‌های کلان اقتصادی کشور و اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کند.

جلایر سرنقی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از قاچاق و واردات بی رویه ابزاری برای تحقق عملی اقتصاد مقاومتی است.

وی با تاکید بر نقش نظارتی مجلس در جلوگیری از واردات بی رویه اظهار داشت: ورود بی حساب اجناس از مبادی غیر قانونی و حتی قانونی کشور مانع عملی شدن اقتصاد مقاومتی است و تولید کنندگان داخلی را معطل و ورشکست می‌کند.

نامزد دور دوم انتخابات مجلس دهم در خاتمه با اشاره به اینکه نقش مجلس در اقدام و عمل تنها بخشی از تحقق اقتصاد مقاومتی است گفت: مجلس باید ضمن نظارت و پیگیری مستمر بر اجرای اقتصاد مقاومتی در تعامل با دولت موانع پیش روی تحقق این امر را مرتفع کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
حمایت از تولید ملی از ارکان اقتصاد مقاومتی