سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ادامه پیگیری ها برای تعطیلی پنجشنبه ها در البرز


عباداله کامکار روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پیگیری به دلیل سر ریز شدن جمعیت تهران و سایر استان ها به البرز در پایان هفته به دلیل قرار داشتن این استان در مسیر محورهای ارتباطی مهم کشور و دلایل زیست محیطی در دست اقدام قرار گرفته است.
وی ادامه داد: پس ازلغو تعطیلی پنج شنبه ها درالبرز شاهد افزایش آلایندگی بیشتری در این استان بودیم که این موضوع مهم از سوی استانداری البرز مورد پیگیری قرار گرفت.
کامکار گفت: موضوع تعطیلی پنج شنبه ها یک بار در هیات دولت مطرح شد و درسفر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در استان البرز به صورت جدی بررسی شد که این موضوع اکنون ازسوی هیات دولت به وی ارجاع شده است.
معاون استاندار البرز اضافه کرد: استانداری البرز به نوبه خود پیگیری های لازم را با هدف حفظ هرچه بیشتر سلامت عموم و کاهش آلاینده های زیست محیطی، مهار ترافیک در دست اقدام دارد.
وی تاکید کرد: تعطیلی پنج شنبه ها منوط به تایید مراجع قانونی بوده و استانداری البرز دراین زمینه تابع قانون است.
بر اساس این گزارش، قرار است این موضوع در جلسه آینده شورای اداری کشور مورد بررسی قرار گیرد، نماینده ای از استان البرز نیز در این جلسه حضوریافته و از موضوع تعطیلی پنجشنبه ها در استان دفاع می کند. در این صورت شورای اداری کشور موضوع را به تصویب می رساند.
8029/1535

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
‫افزایش مرگ و میر بیماران با ادامه تعطیلی فرودگاه صنعا‬‎