سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کاربران سبک بازی های مربوط به واژگان را به عنوان بازی های بعدی پیش فرض ویندوز ۱۰ انتخاب کردند


کاربران سبک بازی های مربوط به واژگان را به عنوان بازی های بعدی پیش فرض ویندوز ۱۰ انتخاب کردندوین فون/ اخیرا مایکروسافت تصمیم گرفته است از طرفدارن درباره ی این که کلکسیون بازی های پیش فرض موجود در ویندوز ۱۰ چگونه باشد نظر سنجی به عمل آورد و نتیجه ی این رای گیری تا به امروز در وبلاگ ویندوز مشخص شده است : بازی با واژگان.

من می دانم که شما به چه چیزی فکر می کنید: این گونه بازی ها شاید خیلی هم هیجان انگیز نباشند. اما فی الحال که این یک بازی پیش فرض انتخاب شده به وسیله ی کاربران است. بازی جالبی که در آن باید لغات را بردارید و یا جای گذاری کنید، چیزی که به دانش قبلی نیازمند نیست و قرار نیست شما را زیاد درگیر مراحل خود کند. حالا سوالی که وجود دارد این است که آیا بازی های Hearts یا Chess هیجانی به این اندازه و یا بیشتر داشته اند؟ من که به شخصه از شطرنج خوشم می آید. این بازی خیلی یکنواخت به نظر می رسد.

مایکروسافت هنوز اعلام نکرده است که دقیقا چه بازی هایی در به روز ترین کلکسیون بازی با واژگانش های دارد، ولی به نظر می رسد که لوگوی این کلکسیون کمی بی دقت و باعجله طراحی شده باشد، پس امکانش هست که بازی ها هم از کیفیت خوبی برخوردار نباشند ( زیرا از آن جایی که نه LP و نه SY در دیکشنری به همراه Scrabble می آیند، از نظر فنی و قواعد انگلیسی کلمه ی ” Lets ” که در تصویر لوگوی بالایی می بینید کلمه ی نامعتبری خواهد بود. من حدس می زنم همین موضوع درباره ی سبک بازی ها هم صدق کند!! ).در این کلکسیون قرار است ” چندین بازی مربوط به واژگان، بازی های دو یا چند نفره ی مسابقه ای ، و یک بازی چالشی روزانه” وجود خواهد داشت.

نظرات کاربران تمامی ندارد و مایکروسافت می خواهد که به قبول کردن نظرات جدید درباره ی سبک بازی های آتی ادامه دهد. علاقمندانی که در گروه تست کردن نسخه ی بتای ای بازی ها از طریق این لینک عضو شوند می توانند بیلد های اولیه این بازی ها را تجربه کنند و بازخوردهایشان را از عملکرد مایکروسافت گزارش دهند. ای کاش لوگوی این کلکسیون هم طوری تغییر کند که قواعد انگلیسی در آن رعایت شود!

پیشنهاد می کنیم در این نظر سنجی شرکت کنید.


منبع: وین فون


ویدیو مرتبط :
رونمایی از تصویر پیش فرض ویندوز ۱۰