سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ یک کشته و 34 مصدوم بر اثر واژگونی اتوبوس در جاده هراز


فارس/ سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران از واژگونی یک‌دستگاه اتوبوس در جاده هراز خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه، تاکنون یک نفر کشته و 34 تن دیگر مصدوم شدند.

ذکریا اشک‌پور، اظهار کرد: 37 دقیقه بامداد امروز، تماسی با مرکز پیام اورژانس 115 آمل مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه اتوبوس در جاده هراز برقرار شد که بلافاصله مدیریت امدادی از سوی نزدیک‌ترین مراکز انجام شد.

وی بیان کرد: این حادثه بین «شنگلده» و «گزنک» اتفاق افتاد که 9 دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های مختلف اورژانس 115 آمل و جاده هراز همچنین سه دستگاه آمبولانس همکاران هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه، راننده اتوبوس در دم فوت شد و 34 مصدوم نیز پس از انتقال به درمانگاه گزنک و انجام اقدامات درمانی اولیه توسط 12 دستگاه آمبولانس، به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شدند.


ویدیو مرتبط :
تصادف اتوبوس و سواری در جاده هراز