سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سه هزار نفر برای اهداء عضو در البرز نام نویسی کردند


به گزارش ایرنا،مجید کرمی روز پنج شنبه در حاشیه بازدید از موسسه خدمات درمانی البرز درجمع خبرنگاران افزود: باید فرهنگ سازی لازم دراین زمینه صورت گیرد و درسال گذشته تنها برای 12 بیمارمرگ مغزی دراین استان پیوند انجام شده است.
وی ادامه داد: یکی از مشکلات در بخش پیوند کلیه نبود این بخش درمانی در استان البرز است که مشکلاتی را برای بیماران داوطلب برای پیوند کلیه ایجاد کرده است.
کرمی گفت: اگرچه تمهیداتی دراین زمینه پیش بینی شده اما اثربخشی نهایی آن منوط به همکاری بیش از پیش مسئولان اجرایی در همراهی با درمان است .
وی اضافه کرد: یکی دیگر ازمشکلات در حوزه بیماران کلیوی کمبود تخت دیالیز است که به 200 تخت در این استان نیاز داریم تا بتوانیم خدمات بهتر را به بیماران ارائه دهیم .
مدیرانجمن حمایت از بیماران کلیوی استان البرز خاطرنشان کرد: اکنون هشت بخش دیالیز را دراین استان شاهد هستیم که با وجود مهاجر پذیری استان نوپای البرز کافی نیست.
کرمی اضافه کرد: انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان البرز آماده دریافت کمک های خیرین و مردم نوعدوست در جهت ارائه خدمات هرچه بهتر به بیماران کلیوی از طریق شماره حساب های 0106032124003 نزد بانک ملی ایران به نام این انجمن شه است .
دراستان البرز 400 بیمار کلیوی زیر پوشش انجمن حمایت از بیماران کلیوی قرار دارند.ک/3
8029/ 6155

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نامه 12 هزار عضو هیأت علمی دانشگاهها به سران سه قوه