علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



كمبریج وآكسفورد در رتبه بندی دانشگاه های جهان سقوط كردند/علم وصنعت بهترین دانشگاه ایرانی


به گزارش گروه اخبار علمی ایرنا، در رتبه بندی وب سایت Times Higher Education دو دانشگاه آمریكایی هاروارد و MIT مقام اول و دوم را به خود اختصاص دادند.در بین 100 دانشگاه برتر جهان، 17 دانشگاه آسیایی وجود دارد؛ در حالی كه در سال 2015 شمار این دانشگاه ها فقط 10 عدد بود.
دانشگاه توكیو ژاپن كه مقام دوازدهم این رتبه بندی را دارد، بالاترین رتبه دانشگاه های آسیایی محسوب می شود. پس از آن دو دانشگاه چینی سینگ هوا و دانشگاه پكینگ به ترتیب در رتبه های هجدهم و بیست و یكم قرار گرفته اند. دانشگاه ملی سنگاپور نیز رتبه بیست و ششم را به خود اختصاص داده است.
این رتبه بندی بر اساس سوابق و وضعیت تثبیت شده دانشگاه ها از دیدگاه یك گروه بین المللی از اساتید انجام گرفته است و با رتبه بندی دانشگاه ها بر اساس كیفیت تحقیقات و تدریس متفاوت است. فهرست 10 دانشگاه برتر این رتبه بندی به شرح زیر است:
1- دانشگاه هاروارد، آمریكا
2- انستیتوی فنی ماساچوست، آمریكا
3- دانشگاه استنفورد، آمریكا
4- دانشگاه كمبریج، انگلستان
5- دانشگاه آكسفورد، انگلستان
6- دانشگاه بركلی كالیفرنیا، آمریكا
7- دانشگاه پرینستون، آمریكا
8- دانشگاه ییل، آمریكا
9- دانشگاه كلمبیا، آمریكا
10- انستیتوی فنی كالیفرنیا، آمریكا
علمی (6) ** 9259**1440

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کوچک زاده و اعتراض دانشجویان دانشگاه علم وصنعت