سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ایران ازمظلومان عربستان حمایت می‌کند/دستگاه دیپلماسی پیگیری‌های حقوقی فاجعه اعدام شیخ نمر را دنبال کند


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه ای طی بیانیه ای ضمن محکومیت اعدام شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان وی را شهیدی مظلوم خواند و این جنایت را پروژه ای مشترک میان رژیم آل سعود و رژیم صهیونیستی دانست.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

…فالذین هاجروا و اخرجوا من دیارهم و اوذوا فی سبیلی و قاتلوا لاکفرن عنهم سیئاتهم و لادخلنهم جنات تجری من تحتها الانهار ثواب من عندالله و الله عنده حسن الثواب.( آل عمران-195)

شهادت شیخ نمر جلوه‌ ای دیگر از ماهیت خون آشام صهیونیسم بین الملل است که به دست ایادی آن یعنی آل سعود مزدور رقم خورد، سالهاست آل سعود آلت دست این خون آشامان است و این بار این مزدور همه جانبه، رهبری بزرگ و انسانی عظیم الشأن را ازجهان اسلام گرفتند، نمی گوییم رهبر شیعیان چرا که این اعدام باعث رنجش هـر انسان آزادی خـواه و عـدالت طلب و استکبارستیز است. و راست گفت امـام عظیم الشأن ما امام خمینی(ره) که : بکشید ما را ملت ما (و ملت های جهان) بیدارتر می شوند.

آری ...شیخ نمر سالها گلویی برای فریاد ظلم ها و تبعیض ها بود نه فقط شیعیان عربستان.

این اعدام مظلومانه و غریبانه تأییدی بر قدرتمند بودن، منطقی بودن و غریب بودن مسلمانان واقعی در شبه جزیره عربستان می باشد و نشانی از توحش مدرن است که آبشخور آن را باید در دل دولت‌های به ‌اصطلاح متمدن غرب جستجو کرد، کسانی که اگر پرنده ای روی درخت بماند برای تبلیغات دروغین و پر از تزویر خود چند گروه امداد را گسیل می کنند، اما برای زندانیان سالها در بند آل سعود نه تنها کمک بلکه در هیچ رسانه ای نیز بیان نمی کنند.

اعدام مظلومانه شیخ نمر توسط رژیم اسلام نمای و خبیث آل سعود این پیام را می‌رساند، که آنها در برابر آزادی طلبی دینی حرفی برای گفتن ندارد و فرزندان صاحبان کینه های بدر و خیبرند و هنوز داغ فتح خبیر بر سینه های ناپاکشان مانده است. و این عکس‌العملی است در اوج ذلت و زبونی که رژیم وابسته ای چون آل سعود که به راحتی دست شان به خون حجاج آلوده شد، در برابر مردم بیدار شده از خود به نمایش می گذارند. آیا با اعدام شیخ نمر اندیشه ناب جاری او در سلول های ذهنی جوانان را نیز می توان اعدام کرد؟ از بیچارگی و واماندگی زبان میثم تمار را می برند دریغ از آنکه عمارها هنوز زنده اند.

معاونت بین الملل بسیج:

1- ضمن ابراز همدردی و تسلیت به جهان اسلام و علی الخصوص مردم مظلوم عربستان و تمام آزادی خواهان، معتقد است که ان شاءالله پیروزی با حزب‌الله است و در این راه لحظه‌ای تردیدی نیست و مطمئن باشید که حمایت‌های مردم بیدار جهان و ایران نه تنها با مظلومین عربستان بلکه با تمام مظلومین جهان است.

2- صهیونیسم بین الملل باید از این رؤیای بچه‌گانه ، پوچ‌گرایانه و متوحشانه خود بیرون بیاید و هرگز تصور خفه کردن آزادی طلبان و رهبران آگاه مسلمان را نداشته باشد و این خیال خام نا امیدی مسلمانان را با خود به گور ببرد، چرا که مسلمانان از 1400 سال پیش به تأسی از مقاومت در کربلا ،آموخته اند که هر چه بیشتر در شرایط سخت قرار بگیرند، استوارتر و محکم‌تر بر سر مبانی خود می ایستند.

3- از وزارت امورخارجه به عنوان مسئول دیپلماسی رسمی جمهوری اسلامی انتظار می رفت تا طبق آرمان های انقلاب اسلامی ، دفاع تمام قد از این رهبر بزرگ اسلامی داشته باشد و اقدامات لازم را جهت جلوگیری از  چنین جنایتی انجام می داد و در ثانی از طریق سازمان های جهانی همچون جنبش غیر متعهد ها، شورای همکاری کشورهای اسلامی و سازمان ملل مانع از این جنایت هولناک می شد تا اینگونه آل سعود دست به این جنایت حقیقی و حقوقی نمی زد.

4- حال که این فاجعه بزرگ و جانکاه به دست آل سعود در تاریخ ماندگار شد وزارت امور خارجه به عنوان مسئول دیپلماسی رسمی جمهوری اسلامی که پرچمدار آزادی خواهی و حمایت از مظلومین جهان است، می بایست پیگیری های حقوقی و بین المللی این فاجعه را دنبال کند و رژیم آل سعود را تحت فشار دیپلماتیک  قرار دهد، اگر وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران چنین نکند پس کدام کشور و کدام پرچم به دنبال حقیقت باشد .

5- از تمام سازمان های حقوقی بین الملل می خواهیم که دیگر از خواب غفلت و بی‌چاره‌گی در مقابل صهیونیسم بین الملل بیدار شوند و بیشتر از گذشته آبروی خودرا در مقابل افکار عمومی مردم جهان نبرند و به وظیفه انسانی و اخلاقی خود عمل کنند که به فرموده مولایمان حسین بن علی(ع) اگر مسلمان نیستید لااقل آزاده باشید.

6- از تمام صنوف و اقشار انسانی و اسلامی خصوصا دانشجویان ، این وجدان های بیدار و فعال جوامع  خواستاریم در احقاق حقوق مظلومین و بویژه این مجاهد راستین یاری رسان ما باشند تا بتوانیم هرچه بیشتر چهره کریه و مزورانه این خوارج زمان را  به ملت های جهان نمایان کنیم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

انتهای پیام/

http://fna.ir/RO3P24


ویدیو مرتبط :
اعدام اعتراض / شیخ نمر