علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



آغاز مذاکرات جدید نفتی ایران-فرانسه/غول نفتی فرانسه به تهران آمد


به گزارش خبرگزاری مهر، دور جدید مذاکرات نفتی ایران با مدیران ۲۶ شرکت فرانسوی فعال در صنایع نفت، گاز و انرژی در تهران انجام شد.

بر این اساس هیاتی ۴۰ نفره متشکل از ۲۶ شرکت بزرگ نفت، گاز و انرژی فرانسه در تهران با مدیران و مقامات برخی از شرکت‌های نفتی ایران دیدار و گفتگو کردند که پیر فابیانی مدیرعامل اسبق شرکت توتال فرانسه سرپرستی هیات نفتی فرانسوی‌ها در تهران را برعهده دارد.

اعضای این هیات فرانسوی در بخش‌های مختلف پیمانکاری و مهندسی و ساخت تجهیزات صنعت نفت فعال هستند که مهمترین محور این مذاکرات نفتی، برقراری تعاملات، همکاری‌های دوجانبه و حضور در صنعت نفت ایران بوده است.

پیر فابیانی سرپرست هیات نفتی فرانسوی و مدیرعامل اسبق شرکت توتال همکاری شرکت های نفتی ایران و فرانسه را نقطه عطفی برای دو کشور اعلام کرد و گفت: شرکت‌های فرانسوی می توانند با شرکت‌های توانمند صنعت نفت ایران همچون شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت ایران (اویک) همکاری‌های مشترکی داشته باشند.

در این حاشیه سفر این هیات فرانسوی دیدار و گفتگوهایی بین بهزاد محمدی مدیرعامل شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت ایران (اویک) و اریک لامبرلی مدیر توسعه بازار شرکت تکنیپ فرانسه انجام شده است.

در بین شرکت‌های حاضر در این هیات نفتی مدیران ارشد شرکت‌های صاحب اعتبار نفتی فرانسه همچون تکنیپ، CGG، Air Liquid، Doris، IFP، Subsea و ... حضور داشته اند.

در همین حال، «استفان میشل» مدیر بخش خاورمیانه و شمال آفریقای توتال فرانسه اخیرا در کنفرانسی در تهران با اشاره به آمادگی این شرکت فرانسوی به منظور بازگشت صنعت نفت ایران، اعلام کرده است: توتال آماده تامین فاینانس، اجرای طرح‌های کاهش هزینه تولید نفت و فناوری‌های مورد نیاز صنعت نفت و گاز ایران است.


ویدیو مرتبط :
دومینوی کاهش قیمت نفت، غول های نفتی را به زانو درآورد