سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



باشگاه خبرنگاران بسیج می‌تواند به مقابله هوشمند با استکبار بپردازد/ خلع سلاح آمریکا با از کار افتادن ابزار رسانه‌ای این کشور


به گزارش خبرنگار گروه امنیتی و دفاعی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمد رضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه باشگاه خبرنگاران بسیج، اظهار داشت: مهمترین سرمایه‌ای که امروز آمریکا دارد و از طریق آن به اهداف خود می‌رسد رسانه است و اگر آن را از کار بی‌اندازیم خلع سلاح می‌شود.

وی با بیان اینکه آمریکا در عرصه‌های دیگر توانی برای مقابله با انقلاب اسلامی ندارد، گفت: باشگاه خبرنگاران بسیج می‌تواند گسترده‌ترین شبکه خبری را در سطح جهان تشکیل دهد و به مقابله هوشمند با دستگاه استکبار بپردازد. اولویت در این مسیر از کار انداختن رسانه‌های داخلی در جهت افکار و اهداف آمریکا است، رسانه‌هایی که در مسیر آمریکا حرکت می‌کنند و باشگاه خبرنگاران بسیج باید اهداف امریکا در کشور را خنثی کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی امروز بیش از گذشته محتاج کار در عرصه رسانه است، گفت: یک خبرگزاری فارس بود که در میان صدها رسانه به‌ خوبی کار می‌کرد و از یک خبر فارس جبهه‌ای به وحشت می‌افتاد و سراسیمه می‌شدند و این نشان دهنده اهمیت کار رسانه است.

تویسرکانی تصریح کرد: در جهان شاهدیم با استفاده از رسانه ها، نیروهای تندرو و خشن امروز خودشان را مدعی اعتدال معرفی می‌کنند و کار استکبار این است. ما برای رسیدن به اهداف خود مهمترین کارمان ایجاد رشد عقلی در مخاطب است. هرچه قدرت تشخیص مردم بالاتر برود انقلاب اسلامی قدرت بیشتری پیدا می‌کند.

وی در ادامه افزود: باشگاه خبرنگاران بسیج باید در عرصه تحلیل و به چالش کشاندن مسولین و ایجاد سوال در حوزه های مختلف فعالیت کند و نباید حزبی و جناحی برخورد کند بلکه ملاک گفتمان امام خمینی و رهبری است همانطور که در موضوع برجام رفتار کردیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه جبهه استکبار از رشد عقلی و انتخاب صحیح مصداق وحشت دارد که رسانه‌های ما می‌توانند این کار را انجام دهند، گفت: عرض و طول بسیج عرض و طول کشور است. هدف باشگاه خبرنگاران بسیج ارتقا قدرت فکری جامعه است. در پیگیری گفتمان رهبری در بسیج ملاحظه کاری و احتیاط نداریم و از اینکه انگ افراطی گری و تندروی بزنند وحشت نداربم. ملاک ما ترویج گفتمان رهبری در عرصه های مختلف کشور است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/E3694J


ویدیو مرتبط :
با امپراتوری رسانه ای استکبار مقابله کنید