سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آی تی آموزی/ ردیابی گوشی و تبلت گم شده یا به سرقت رفته


آی تی آموزی/ ردیابی گوشی و تبلت گم شده یا به سرقت رفته

گم کردن یا به سرقت رفتن دستگاه های هوشمند یا هر ابزار و وسائل دیگر برای کاربر خیلی آزار دهنده است ، در این مقاله سعی خواهیم کرد روش هایی را برای ردیابی گوشی های اندرویدی برای شما عزیزان معرفی کنیم ، البته این روش ها بیشتر برای جلوگیری از بی اطلاعی از دستگاه هوشمند هنگام گم شدن و یا به سرقت رفتن است . قبلا در مقاله آموزش ردیابی گوشی های مفقود یا دزدیده شده! در مورد ردیابی گوشی های گم شده صحبت کردیم و راهکار هایی رو برای ردیابی گوشی ها بدون داشتن نرم افزار های ردیابی بهتون معرفی کردیم . اما در این مقاله سعی میکنیم اپلیکیشن هایی رو برای پیش گیری براتون معرفی کنیم تا اگر خدایی نکرده گوشی و یا هر دستگاه اندرویدیتون رو گم کردید یا دزدیدند چطور ردیابیش کنید.

زوم تک/ گم کردن یا به سرقت رفتن دستگاه های هوشمند یا هر ابزار و وسائل دیگر برای کاربر خیلی آزار دهنده است ، در این مقاله سعی خواهیم کرد روش هایی را برای ردیابی گوشی های اندرویدی برای شما عزیزان معرفی کنیم ، البته این روش ها بیشتر برای جلوگیری از بی اطلاعی از دستگاه هوشمند هنگام گم شدن و یا به سرقت رفتن است . قبلا در مقاله آموزش ردیابی گوشی های مفقود یا دزدیده شده! در مورد ردیابی گوشی های گم شده صحبت کردیم و راهکار هایی رو برای ردیابی گوشی ها بدون داشتن نرم افزار های ردیابی بهتون معرفی کردیم . اما در این مقاله سعی میکنیم اپلیکیشن هایی رو برای پیش گیری براتون معرفی کنیم تا اگر خدایی نکرده گوشی و یا هر دستگاه اندرویدیتون رو گم کردید یا دزدیدند چطور ردیابیش کنید.

اپلیکیشن Find My Phone 4.6

اولین اپلیکیشن مفید برای ردیابی گوشی تان از روی نقشه گوگل اپلیکیشن Find My Phone 4.6 می باشد ، به کمک این اپلیکیشن می توانید موقعیت دقیق گوشیتان را به کمک ارسال اسمس به گوشیتان دریابید ، با ارسال یک کلمه که از پیش در اپلیکیشن تعیین نموده اید به شماره خودتان نرم افزار پس از دریافت اسمس لینک موقعیت گوشی را روی نقشه گوگل به شما ارسال میکند. ای اپلیکیشن یکی از اپلیکیشن های مفید برای گوشی های اندرویدی است اما انتقادی هم به عملکرد آن وجود دارد و آن این است که برای ردیابی باید بلافاصله این کار رو انجام داد و اگر فرد پیدا کننده گوشی یا سارق گوشیتان را خاموش و سیمکارت را خارج کند دیگر شانسی برای پیدا کردن گوشیتان ندارید . شما می تونید این اپلیکیشن را از لینک apktops دانلود نمایید. اما اگر به دنبال اپلیکیشن پیشرفته تری هستید با ما باشید.

اپلیکیشن NQ Mobile Easy Finder

اپلیکیشن NQ Mobile Easy Finder یکی از بهتریت اپلیکیشن های ردیابی گوشی ها و دستگاه های اندرویدی است ، این اپلیکیشن از طریق اینترنت(find.nq.com) و نیز از طریق شماره‌ای که شما در تنظیمات برنامه وارد می کنید به شما کمک میکند تا گوشی هوشمند یا دستگاه اندرویدیتان را هنگام سرقت یا گم شدن بیابید.

این اپلیکیشن یکی از برترین اپلیکیشن های ردیابی گوشی و دستگاه های اندرویدی است ، چرا که این نرم افزار پس از اینکه گوشیتان دزدیده شد و سارق در حال نعویض سیمکارت است ، این نرم افزار شما را از طریق ایمیل از موقعیت سارق ، شماره تلفن جدید سیمکارت وارد شده آگاه می کند. نرم افزار یک ایمیل حاوی این اطلاعات را به ایمیلی که شما قبلا در این نرم افزار تعریف کرده اید ارسال می نماید.

شما می توانید این اپلیکیشن کاربردی و مفید رو از گوگل پلی و مایکت دانلود نمایید. چرا منتظرید از لینک های زیر دانلود کنید.

اپلیکیشن Android Device Manager

سومین اپلیکیشن ردیابی گوشی و دستگاه های اندرویدی هم Android Device Manager نام داره این اپلیکیشن کاربردی علاوه بر ردیابی گوشی ، هنگام به سرقت رفتن کلیه اطلاعات محرمانه شما را پاک می نماید گفتنی است این اپ جال و کاربردی موقعیت مکانی سارق رو از طریق حساب گوگل شما به شما اطلاع می دهد. شما می تونید از اپلیکیشن رو از گوگل پلی دانلود نمایید . چرا منتظرید؟

اپلیکیشن Find Phone now Free

این اپلیکیشن هم یکی از فوق العاده ترین ابزار های ردیابی گوشی های هوشمند هست ، این اپ کاربردی هنگام دزدیده شدن گوشی هوشمند شما موقعیت مکانی گوشی شما و سارق رو به شما اطلاع می دهد ، نحوه کار این اپلیکیشن کاملا کاراگاهانه است چرا که تمامی این اعمال بدون جلب توجه سارق انجام می گیرد. حتما از این اپلیکیشن مفید برای ردیابی گوشی و تبلتتون استفاده کنید ، جالب اینجاست این اپ علاوه بر گوشی برای یافتن تبلت ها بسیار مفید خواهد بود. این اپ جالب رو از گوگل پلی دانلود کنید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
آموزش ردیابی و پاک کردن از راه دور محتویات گوشی گم شده