سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بسیج همواره انقلاب اسلامی رابرابر تهدیدهای دشمن حفظ کرده است


حجت الاسلام علیرضا ساور علیا در خطبه های این هفته نماز جمعه جواد آباد افزود: یکی از کارهای ماندگار و جاوید امام راحل تشکیل بسیج مستضعفین بود، نیروی جانبرکفی که در تمامی مراحل انقلاب در صحنه حضور داشت و از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی حراست کرد.
وی گفت: تفکر بسیجی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در میان مردم وجود داشت و باعث شده بود تا آنان با حضور در مساجد و خیابان ها پیروزی انقلاب را رقم بزنند.
امام جمعه جواد آباد افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز بسیجیان در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور یافته و با تقدیم جان، دفاع مقدس را با پیروزی رزمندگان اسلام به پایان بردند.
وی گفت: بسیجیان در طول دوران استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده اند که در حراست از جایگا ولایت فقیه و جلوگیری از فتنه های دشمنان از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و با چشمانی تیز و با شناخت به همراه معرفت تمامی توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.
حجت الاسلام ساور علیا گفت: بصیرت و اقدام به موقع بسیجیان باعث شده تا بسیاری توطئه های دشمنان خنثی شده و آنان نتوانند آسیبی به این نظام الهی وارد کنند.
امام جمعه موقت جواد آباد با اشاره به حوادث تروریستی رخ داده در فرانسه خاطرنشان کرد که حادثه تروریستی فرانسه که یادآور 11 سپتامبر است بار دیگر نشان داد تروریست های دست پرورده غرب ، بلای جان خود آنان شده اند.
وی گفت: از این که عده ای بی گناه در فرانسه جان خود را از دست داده اند خرسند نیستیم ولی بسیاری از کشورهای جهان باید بداند که حتی لیاقت و عرضه اداره امور داخلی کشور خود را نیز ندارند همچنان که عربستان نتوانست اجتماع سه میلیون نفری حجاج بیت الله الحرام را اداره کرده و باعث به وجود آمدن فاجعه منا شد.
بخش جوادآباد از توابع شهرستان ورامین در استان تهران دارای حدود 30 هزار نفر جمعیت دارد.
تهرام/7254/1831

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تقابل انقلاب اسلامی و غرب: دشمن را باید از دور دید...