سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جواني فرصت مناسبي براي کسب فضيلت‌هاي اخلاقي و طلب علم


ايسنا/ معاون امور دفاتر و مبلغان نهاد رهبري در دانشگاه‌ها گفت: صفات اخلاقي ما، رفتارهاي فردي و اجتماعي ما را رقم مي‏‌زند و اين رفتارهاي ما است که در آخرت به ما تحويل داده مي‎شود؛ بنابراين توجه به اخلاق و حسابگري روزانه از اهميت بالايي برخوردار است.

حجت الاسلام و المسلمين مسعودي در مراسم توديع و معارفه نماينده مقام معظم رهبري در دانشگاه سيستان وبلوچستان، افزود: جواني فرصت مناسبي براي کسب فضيلت‌هاي اخلاقي و طلب علم است، جواني سرمايه‌اي است که تکرار نمي‌شود و بايد نهايت بهره را از آن ببريم.
وي اظهار داشت: حضرت علي(ع) تقوا را يکي از صفات پارسايان ذکر کرده‌اند که مي‌تواند زمينه‌ساز سعادت انسان شود، اما براي رسيدن به تقوا، به شاخص‌هايي نياز است که علم و معرفت از اين شاخص‌هاست.

معاون امور دفاتر و مبلغان نهاد رهبري در دانشگاه‌ها افزود: دانشگاه که محل کسب علم است، بايد همراه با معرفت و عاشقانه باشد، در غير اينصورت هيچ گاه منتهي به تفکر و پژوهش نمي‌شود.
وي گفت: بايد موانع رسيدن به تقوا را از خود دور کنيم و براي اين امر، نياز داريم تا اخلاق و معنويت را که اسلام سفارش زيادي به آن دارد، در زندگي خود پررنگ‌تر کنيم.
حجت‌الاسلام مسعودي در پايان با تقدير از زحمات حجت‌الاسلام پورذهبي، بيان کرد: ايشان يک مجاهد في سبيل الله هستند که در راه خدمت خالصانه به دين و خلق الله، 15 سال جلاي وطن کردند.


ویدیو مرتبط :
فرصت طلب