سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هیوندای از نخستین خودروی سواری برند لوکس خود رونمایی کرد


هیوندای از نخستین خودروی سواری برند لوکس خود رونمایی کرد

هنوز یک هفته از این خبر که هیوندای قصد دارد برند مستقل جنسیس را برای خودروهای لوکس خود انتخاب کند نگذشته که این شرکت کره ای از نخستین مدل این خط تولید به نام G90 رونمایی کرد.

بد نیست بدانید، همه مدل های جنسیس با حرف G شروع می شوند و پس از آن نیز عددی قرار دارد که  موقعیت و رتبه ماشین در خط تولیدش را معلوم می کند. از این رو احتمالا مدل G90 پرچمدار این برند محسوب خواهد شد و هیوندای با آن می تواند همه قدرت و توان خود در حوزه تولید ماشین های لوکس را به خوبی به نمایش همگان بگذارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در رابطه با تولید مدل مذکور، مدیر ارشد واحد تحقیق و توسعه هیوندای، وونگ-چال یانگ نیز چنین اظهار داشته که: «G90 در صدر برترین های برند جنسیس جای گرفته و نشان می دهد که شرکت سازنده تا چه اندازه به رضایت و خوشنودی مشتری های خود اهمیت می دهد.»

با اینکه شرکت کره ای مورد بحث از عنوان «ظرافت اسپرت» برای توصیف زبان طراحی این خودرو یاد کرده، اما از نظر ظاهر، G90 با سواری قبلی جنسیس که به تازگی رونمایی شده فرق چندانی ندارد. در مدل جدید شاهد همان شکل شش ضلعی جلو پنجره دستگاه هستیم و چراغ ها نیز همان طرح را دارند و فقط کمی کشیده تر شده اند. البته، صندق عقب خودرو طراحی کاملا جدید به خود گرفته و بیشتر شبیه محصولات مرسدس بنز یا کادیلاک است تا هیوندای. در کناره های خودرو از هیچ خط و طرح تیزی استفاده نگردیده و همه خطوط کاملا منحنی و نرم به سمت عقب منتهی می شوند.

آنچه از خبرها بر می آید، هیوندای قصد دارد G90 را جایگزین Equus کند. زمان عرضه آن نیز اوایل آذر ماه اعلام شده و اگر مشتاق خرید این خودروی لوکس هستید، لازم نیست زمان زیادی را انتظار بکشید. در آخر هم اشاره کنیم مدل G90 نخستین و یکی از 6 برندی خواهد بود که قرار است تا سال 2020 میلادی خط تولید آینده جنسیس را پر کنند.

منبع: cnet

برچسب‌ها:EquusG90جنسیسخودروهای لوکسسواری جنسیسهیوندای

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
بررسی خودروی زیبا و لوکس هیوندای جنسیس کوپه 2015