سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تمام راه های مواصلاتی استان ایلام باز است


نورالله دلخواه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همزمان با بارش برف در سطح استان عملیات راهداری شامل نمک پاشی و برف روبی در سطح تمام راه های ارتباطی به ویژه مناطق کوهستانی و گردنه های برف گیر استان انجام شده است.
وی افزود: با شروع بارش ها؛ راهداران استان با 34 تیم و 294 نیرو از صبح امروز مشغول بازگشایی مسیرها و نمک پاشی جاده های ارتباطی استان هستند تا شرایط برای تردد خودروها فراهم شود.
معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام ادامه داد: برای برف روبی راه های مواصلاتی استان از 198 دستگاه ماشین آلات راهداری از جمله برف روب، نمک پاش، لودر و گریدر استفاده شده است.
دلخواه از رانندگان وسایل نقلیه خواست با توجه به شرایط جوی و بارش برف وسایل خود را به زنجیر چرخ و سایر وسایل ایمنی ویژه تردد زمستانی مجهز کنند تا در زمان حرکت در جاده های برف گیر مشکلی برای آنها به وجود نیاید.
بارش برف از بامداد روز یکشنبه در مناطق مختلف استان ایلام آغاز شده و همچنان ادامه دارد، ارتفاع برف در برخی مناطق شهری تا 10 و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی تا 30 سانتی متر رسیده است.
2077/3032/9002

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
طبیعت برفی استان ایلام