سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده شاهرود در مجلس: دوران شعار و عوام زدگی گذشته است


به گزارش خبرنگار ایرنا، کاظم جلالی روز پنجشنبه در همایش فرهنگیان شهرستان های شاهرود و میامی که با حضور وزیر آموزش و پرورش در شاهرود برگزار شد، افزود: باید به حرکت عقلانی ، سنجیده سخن گفتن و رفتار کردن ارزش گذاشته شود.
وی با بیان اینکه شرایط کلی کشور به گونه ای است که نیاز به تدبیر و مدیریت صحیح دارد و پیشبرد امور با شعار امکان پذیر نیست، ادامه داد: امروزه دغدغه اصلی، اقتصاد است و بسیاری از مشکلات جامعه هم به این امر برمی گردد.
جلالی با بیان اینکه اقتصاد باید از رکود خارج شود، افزود: اگر یک کشور حرف های بی پشتوانه بزند، نمی تواند اقتصاد خود را سامان دهد.
وی تعامل را لازمه چرخش اقتصاد خواند و گفت: درحالی که در این دولت تلاش های زیادی برای تعامل شده است، گروهی در داخل کشور با سفر به شهرهای مختلف، صحبت های بی پشتوانه ای را مطرح می کنند که برخی جوانان دچار شبهه می شوند.
نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی از کسانی که دم از مخالفت با برجام می زنند، سوال کرد که راه حل عملیاتی شما به جای غر زدن در مورد برجام چیست؟ با این تفکر اداره کشور را به کدام سو خواهید برد؟
وی با بیان اینکه کشور چند سالی است دچار رشد منفی شده، افزود: همین امسال هم برغم کارهای انجام شده، مقداری رشد منفی وجود دارد.
جلالی افزود: مخالفت با برجام ، نداشتن برنامه و کمک نکردن به مسئولان و چوب لای چرخ دولت گذاشتن موجب پیشرفت نمی شود.
وی گفت: گروهی با راه اندازی سخنرانی ها ، ذهن مسئولان را درگیر مسایل کوچک کرده و وقت و اذهان آنها را درگیر این امور می کنند.
وی با بیان اینکه باید مسئولان برای رفع مشکلات دارای فراغ خاطر باشند، افزود: تعریف هایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی از تیم مذاکره کننده و به خصوص آقای ظریف کرده اند، تاکنون از هیچ وزیر خارجه ای نداشته اند.
جلالی با ذکر اینکه رهبر معظم انقلاب خواستار آن شدند که جامعه در مورد برجام دو قطبی نشود، افزود: کسانی که داعیه پیروی از رهبری را دارند، چرا سخنان ایشان را مورد توجه قرار نمی دهند.
وی افزود: برخی با ارائه اطلاعات غلط ، اذهان گروهی از جوانان را علیه مسئولان کشور می شورانند.
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، نقش فرهنگیان را در آگاه سازی اذهان جوانان موثر خواند و گفت: بار اصلی انقلاب بر دوش فرهنگیان بوده و طی این سال ها در زمان های مورد نیاز، مخلصانه وارد عرصه شده اند.
وی وزیر آموزش و پرورش را یک شخصیت غیرشعاری خواند و گفت: فانی هم از بدنه آموزش و پرورش است و هم رده های مدیریتی را به ترتیب پشت سرگذاشته و با کوله باری از تجربه برنامه های خوبی دارد.
جلالی خواستار رفع برخی تبعیض ها در پرداخت ها شد و گفت: فرهنگیان، زیاده خواه نیستند اما وجود تبعیض در پرداخت ها موجب برخی کدورت ها می شود.
وی همچنین خواستار تاسیس پردیس فرهنگیان در شاهرود شد و گفت: فرهنگیان شرق استان سمنان، برای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان باید راه طولانی تا سمنان را بپیمایند که با تاسیس این پردیس، مشکل فرهنگیان این خطه حل خواهد شد.
در این همایش سه نفر از بازنشستگان و فرهنگیان شاهرود و میامی نیز مشکلات خود را مطرح کردند.ک/2
6167/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کنایه نماینده سلفی بگیر به اقدام نماینده ارومیه در مجلس در خصوص مخالفت با وزیر پیشنهادی