سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خواهر رکن آبادی: نتایج آزمایش‌های DNA نشان می دهد که برادرم جزء دفن شدگان در عربستان نیست


خواهر رکن آبادی: نتایج آزمایش‌های DNA نشان می دهد که برادرم جزء دفن شدگان در عربستان نیست

دانا/ خواهر غضنفر رکن آبادی در ادامه گفت: تا کنون خبر قطعی از برادرم به ما نداده اند اما با پایان یافتن کار تعیین هویت دفن شدگان امید ما برای زنده بودن وی افزایش یافته است.

خواهر غضنفر رکن آبادی، دیپلمات کشورمان در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در واکنش به ادعای امیرعبدالهیان مبنی بر اینکه رکن آبادی هنوز زنده است، اظهار داشت: اینکه برادرم زنده است، خبر خوشی برای ماست و امیدوارم این گونه باشد.وی در ادامه افزود: کار تعیین هویت دفن شدگان در عربستان به پایان رسیده است و نتایج نهایی آزمایش‌های DNA نشان داد که برادر من جزء دفن شدگان در عربستان نبوده است.

خواهر غضنفر رکن آبادی در ادامه گفت: تا کنون خبر قطعی از برادرم به ما نداده اند اما با پایان یافتن کار تعیین هویت دفن شدگان امید ما برای زنده بودن وی افزایش یافته است.رکن آبادی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اسرائیل به دنبال ایشان بود احتمال می دهیم که وی در این حادثه توسط سرویس های اطلاعاتی آنها ربوده شده باشد.وی تصریح کرد: اعتراض‌های خود را نسبت به رفتار عربستان در فاجعه منا از طریق انجمن مهاجران الی الله پیگیری کرده و امیدواریم در مجامع بین المللی این پیگیری ها منجر به محکومیت عربستان بشود.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
همه چیز درباره دفن دسته جمعی کشته شدگان منا در عربستان