سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دیدگاه پهلوان کشتی سنتی گلستان درباره انتخابات


حبیب صفری معروف به پهلوان حبیب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: حضور پرشور در پای صندوق های رای و انتخاب نامزدهای اصلح برای این مجالس در جهت بالندگی نظام جمهوری اسلامی، توسعه و پیشرفت کشور است.
وی گفت: ورزشکاران همراه با سایر اقشار جامعه وظیفه دارند همچون انتخابات گذشته در روز هفتم اسفند ماه حضوری پرشور داشته باشند تا اثر سازنده این مشارکت را در آینده کاری نمایندگان ملت ببینند.
صفری که اکنون مربی و داور بین المللی کشتی آلیش است، افزود: مردم حضور پرشور خود را در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبری در راهپیمایی فجر آفرین 22 بهمن به دنیا نشان دادند و در روز هفتم اسفند نیز این حضور را برای انتخاب نامزدهای اصلح برای دو مجلس مهم و سرنوشت ساز کشور به نمایش خواهند گذاشت.
وی همچنین خطاب به نامزدهای مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم آنها در تبلیغات خود بیشتر به وظایف خود بپردازند و از دادن وعده های غیرعملی پرهیز کنند.
به گفته وی در مواردی برخی از نامزدهای مجلس شورای اسلامی برای جذب رای از جایگاه ورزشکاران مشهور و با دادن وعده سوء استفاده می کنند.
گفتنی است 305 نفر برای حضور در رقابت های انتخابات مجلس دهم از حوزه های استان گلستان نام نویسی کرده بودند که پس از بررسی صلاحیت ها و با احتساب نفرات انصرافی و غیره هم اکنون 148 نفر در عرصه باقی مانده اند.
علاوه براین، 16نفر برای حضور در رقابت های انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان گلستان نام نویسی کرده بودند که سه نفر از آنها تائید صلاحیت شده و در عرصه انتخابات باقی مانده و تبلیغات خود را نیز طبق تقویم ستاد انتخابات وزارت کشور از پنجشنبه هفته قبل به طور رسمی و به مدت دو هفته آغاز کرده اند.
گلستان دارای 14 شهرستان شامل 29 شهر، 27 بخش و 1008 روستا با جمعیت حدود 1.850 میلیون نفر است که برای جمع آوری آرای مردم استان در انتخابات هفتم اسفند امسال 1493 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.
استان گلستان دارای شش حوزه انتخابیه اصلی و هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است، همچنین مردم این استان دو نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارند.
6204/1648/6203

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کشتی پهلوان سعیددلیر و پهلوان احمدمیرزاپور