سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برف موجب مشکلات تردد ونارضایتی رانندگان محور اردبیل به سرچم شد


بارش برف موجب شد که تردد خودروها دربرخی مسیرهای ارتباطی با دشواری و بستن زنجیرچرخ امکان پذیرباشد.
تعدادی ازرانندگان درراه مانده این مسیردرگفت وگوبا خبرنگارایرنا ازوضعیت این جاده به خصوص درزمان بارش برف وباران اظهارگلایه ونارضایتی کردند.
یکی ازرانندگان به خبرنگارایرنا گفت: این مسیر با برخورداری از راه های سخت گذر از امکانات مورد نیاز برای بازگشایی راه های پوشیده از برف سنگین محروم است و این مشکل نارضایتی رانندگان و مسافران را به همراه دارد.
وی افزود: درحالیکه به طور مکرر درچندروزگذشته درموردبارش برف اطلاع رسانی شده بود ولی با وجود توقف دوساعته تعداد زیادی ازرانندگان به دلیل بارش برف ومسدودشدن این جاده ، عوامل راهداری دیر به منطقه رسیدند.
وی از مسوولان ذیربط بویژه راه و شهرسازی خواست برای انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی این محور تلاش نموده و امکانات و تجهیزات مناسبی برای این محورتامین نمایند.
یکی دیگرازرانندگان نیزگفت: درحوالی منطقه مزرعه به دلیل ریزش سنگ به جاده لاستیک وسیله نقلیه بنده ترکید وبعدازتعویض وادامه مسیر،درارتفاعات این جاده نیزبه دلیل عدم هماهنگی ، نبودعوامل راهداری ونیزعدم برفروبی مسیردهها خودروگرفتارشده وشرایط ادامه حرکت راندشتند.
گلایه ونارضایتی این رانندگان درحالی است که باوجودبارش برف مداوم وبه دلیل قیچی کردن چند تریلی مشکل تردد رانندگان دراین مسیرمضاعف شده است.
هرچند بعد ازمدتی عوامل راهنمایی ورانندگی درمحل حضوریافته وازتردد کامیونها وتریلی ها جلوگیری کردند،ولی ریزش سنگ با کمترین بارش درسطح جاده وعدم حضورمستمرعوامل راهداری وهلال احمرمشکلی است که با وجود حضورچندساعته وبازگشت ناگزیرخبرنگارایرنا ازادامه مسیردراین منطقه مرتفع نگردید.
گزارش:عارف اسماعیل زاده گیوی
7123/6016

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
چپ کردن تریلی در اتوبان جدید سرچم به اردبیل