سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امنیت در لرستان در حد مطلوبی قرار است


به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری لرستان، جعفر بدری در بیست و یکمین همایش کوپ فرماندهی انتظامی استان لرستان افزود: امنیت و ناهنجاری ها دو مقوله جداگانه هستند امنیت در کشور و بخصوص در استان در حد اعلایی قرار دارد واین احساس در بین مردم رشد یافته است.
وی اظهارداشت: همچنین، اعتماد عمومی به دستگاههای قضایی و انتظامی ارتقاء یافته است و این اعتماد در لرستان از جایگاه رفیعی برخوردار است. رییس شورای قضایی لرستان با اشاره به دفاع از حریم مردم و ملت گفت: آزادی یک حق عمومی است که نبایستی توسط فرصت طلبان مورد سوء استفاده قرار گیرد، در بعضی مواقع برخی افراد به بهانه آزادی دست به قانون شکنی می زند و هنگامی که در دادگاه قانون قرار می گیرند دست به دامن مجامع به اصطلاح حقوق بشری می شوند.
رییس کل دادگستری لرستان اظهار داشت: امنیت اخلاقی باید در تمامی عرصه ها وجود داشته باشد، چرا برخی از پیامهای بازرگانی که از رسانه ملّی پخش می شود، خلاف عفت عمومی و منشور اخلاقی است، در این خصوص صداوسیما نبایستی امنیت فکری و اخلاقی را دست کم بگیرد، نظارت بر پخش پیامهای بازرگانی و سریال های تلویزیونی وظیفه ذاتی صدا وسیما است.
وی در ادامه افزود: نسبت رسیدگی به پرونده های جرایم سازمان یافته در لرستان از میانگین کشوری بسیار پایین تر است و این یک امتیاز بالا و نشان از بستر مناسب سرمایه گذاری در لرستان است.
رییس کل دادگستری لرستان در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد دستگاه انتظامی لرستان خواستار تعاملات بیش از پیش دستگاههای قضایی و انتظامی شد.
7273/6001

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پیکر مطهر شهید مدافع نظم و امنیت در لرستان تشییع شد