سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



صدور ویزای اضطراری در سوسنگرد و خرمشهر


نسیم/ مدیر کل حج و زیارت خوزستان گفت: ۱۶۲ موکب (هیئت) برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چزابه مستقر می شوند. همچنین، مدیریت حج و زیارت استان خوزستان آماده صدور ویزای اضطراری در سوسنگرد و خرمشهر است.

در آستانه اربعین حسینی ناصر حویزاوی مدیر کل حج و زیارت استان خوزستان گفت: در استقبال از زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چزابه تنها در شهرستان "خرمشهر" 40 موکب در مسیر مستقر و در مرز شلمچه نیز 20 موکب خدمات رسانی می‌کنند.

وی افزود: همچنین در طول مسیر شهر "سوسنگرد" تا شهر "بستان" 60 موکب مستقر شده و 42 موکب در مرز چزابه خدمت رسانی را برعهده دارند.

حویزاوی گفت: این مواکب خدمات تغذیه و اسکان زائران را فراهم کرده، که در مسیر شهرستان های مرزی تا نقطه صفر مرزی مستقر می‌شوند.

مدیر کل حج و زیارت خوزستان بیان داشت: بیش از یکهزار نفر از کارگزاران حج و زیارت این استان در کمیته های اسکان، تغذیه و اعزام، ساماندهی شده‌اند و مدیریت حج و زیارت استان نیز آماده صدور ویزای اضطراری در سوسنگرد و خرمشهر است.

وی تصریح کرد: این موکب‌ها پیش از ماه صفر فعال و تا پس از برگزاری اربعین حسینی مستقر هستند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، پایانه‌های مرزی شلمچه و چزابه در خوزستان از مبادی تردد زائران به عتبات عالیات است و سال گذشته بیش از یک میلیون نفر برای شرکت در آیین اربعین حسینی از این دو مرز به کربلا مشرف شدند.


ویدیو مرتبط :
صدور بلیط خارجی با نرخ ویژه | ویزای چین و ویزای بانکوک