علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



سه سمینار آموزشی در جشنواره ملی شیخ بهایی برگزار شد


مسئول کمیته آموزش جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی روز یکشنبه به ایرنا گفت: این سمینارهای آموزشی با هدف آشنایی هر چه بیشتر مدیران شرکت های دانش بنیان و محققان با مباحث کارآفرینی، فن آفرینی و فرصت های سرمایه گذاری برگزار شد.
سعید منوچهری افزود: سمینار نخست با عنوان ' مهارت های واسطه گری تکنولوژی ' روز 23 اردیبهشت برگزار شد که در آن سه کارشناس از جمله دو ایرانی مقیم خارج از کشور که در زمینه سرمایه گذاری و کارآفرینی فعال هستند به ارائه مباحث آموزشی پرداختند.
وی اظهار کرد: سمینار دوم نیز با عنوان ' کارآفرینی اجتماعی ' برگزار شد که در این جلسه آموزشی شش نفر از فعالان و کارشناسان در زمینه های کارآفرینی و مدیریت مباحث خود را ارائه کردند.
منوچهری، سمینار سوم را با موضوع ' فرصت های بین المللی فن آفرینی ' اعلام و اضافه کرد: در این سمینار سه نفر از فعالان عرصه تولید و تجاری سازی، نوآوری و توسعه و مدیریت به سخنرانی درباره این موضوع پرداختند که دو نفر از آنها از ایرانیان مقیم خارج از کشورهستند.
وی با اشاره به استقبال خوب شرکت کنندگان در جشنواره شیخ بهایی از سمینارهای آموزشی گفت: علاوه بر این سمینارها، کارگاه آموزشی فرصت های بین المللی فن آفرینی از 21 تا 25 اردیبهشت در کنار جشنواره شیخ بهایی در اصفهان برگزار شد.
وی افزود: این کارگاه آموزشی بین المللی از سوی مرکز منطقه­ای توسعه مراکز رشد و پارک­های علم و فناوری در اصفهان (IRIS) همراه با مرکز بین المللی علمی، فناوری و نوآوری برای همکاری های جنوب - جنوب (ISTIC ) مالزی که هر دو زیر نظرسازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد( یونسکو) فعالیت می کنند، برگزار شد.
دوازدهمین جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی با هدف ترویج و توسعه فن آفرینی، خلاقیت و نوآوری، معرفی فن آفرینان بعنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه های مختلف فن آفرینی از 23 تا 25 اردیبهشت برگزار شد.
شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این جشنواره را برگزار کرد.
ت/3011/ 6022

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
كسب مقام اول جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی