سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فتو آی تی/ Moto Shop، فراتر از یک فروشگاه معمولی


  X     

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.24 - 14:12

فتو آی تی/ Moto Shop، فراتر از یک فروشگاه معمولی

هفته گذشته کمپانی موتورولا از اولین فروشگاه فیزیکی خود در شیکاگو ایالت متحده آمریکا رونمایی کرد. این فروشگاه که در مرکز این شهر و در خیابان State واقع شده ظاهرا فراتر از یک فروشگاه معمولی است.


>>

کافه فردا/ هفته گذشته کمپانی موتورولا از اولین فروشگاه فیزیکی خود در شیکاگو ایالت متحده آمریکا رونمایی کرد. این فروشگاه که در مرکز این شهر و در خیابان State واقع شده ظاهرا فراتر از یک فروشگاه معمولی است.
موتو شاپ که تقریبا هر روز هفته میزبان بازدید کنندگان می باشد, بیشتر به یک محیط یادگیری شباهت دارد. شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه، با آخرین محصولات ساخت این شرکت به همراه نحوه استفاده و کاربرد آنها آشنا شوید.
اگر در این فروشگاه شاهد پرت شدن یک دستگاه دروید توربو توسط یکی از مشتریان بودید جای هیچ گونه تعجب نیست چراکه موتورولا از مراجعین می خواهد تا اسمارت فون دروید توربو 2 را بر روی هر سطحی که می خواهند رها کنند تا ضد ضربه بودن این گوشی را عملا تجربه کنند.
همچنین می توانید به میز Moto X Pure Edition سر بزنید، جائی که انتخاب طرح های دلخواه برای این اسمارت فون در انتظار شماست یا با دوربین های موتو ایکس عکس گرفته و بلافاصله در اسمارت فون خود آنها را دریافت کنید.
علاوه بر امکانات فوق، سرویس Moto Cafe نیز در این فروشگاه به چشم می خورد. این سرویس کاربرد دستگاه های موتو ایکس در زندگی حقیقی را بیشتر نشان می دهد. با استفاده از اپلیکیشنی که بر روی این اسمارت فون نصب شده، شیرینی مورد نظر خود را سفارش داده و اسم خود را در آن ثبت کنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که کمی صبر کرده تا سفارش شما آماده شود.(سفارش شما به اسمارت واچ موتو 360 یکی از کارکنان موتو شاپ ارسال شده و وی سفارش شما و دیگر کارها را انجام خواهد داد)
همان طور که ملاحظه می کنید موتو شاپ تجربه ای فراتر از یک فروشگاه معمولی را برای بازدید کنندگان به ارمغان می آورد.
در گالری می توانید تصاویری از این فروشگاه را تماشا کنید.

نظر شما

نام: ایمیل: نظر: كد امنیتی

کد مشخص نیست

كد امنیتی:


ویدیو مرتبط :
Moto 360 جدید در دو مدل معمولی و اسپرت