سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هدیه متفاوت خانم رییس به کارمندانش!


هدیه متفاوت خانم رییس به کارمندانش!توریسم آنلاین/ "هلن بیلتون" رییس یک شرکت جهانگردی و گردشگری است که برای جشن 10 سالگی تاسیس شرکت، هدیه متفاوتی به 32 کارمندش داده و لقب "بهترین رییس دنیا" را گرفته است.

هدیه ارزشمند خانم رییس یک سفر تفریحی به لوکس ترین مقصد دنیا-بارابادوس- و اقامت در مجلل ترین هتل 5 ستاره آنجاست.او این کار را برای جبران تلاش های سخت کارکناش در طول این سالها انجام می دهد.

باربادوس ،کشوری جزیره ای که میان دریای کارائیب،اقیانوس اطلس شمالی و شمال شرق ونزوئلا قرار گرفته است.این کشور زیبا مقصد افراد مشهور و ستارگان معروف هالیوود است.

"بریج تاون" پایتخت این کشور است و سالانه نیم میلیون نفر بازدیدکننده دارد.

بارابادوس سومین کشور پیشرفته در نیمکره غرب پس از آمریکا و کانادا است و میوه گریپ فروت در سال 1700 در این سرزمین کشف شد و بعدها به فلوریدا صادر و نهایتا به سرتاسر دنیا معرفی شد.

بارابادوس برای داشتن پرنده ماهی به سرزمین ماهی پرنده معروف شده است. این پرنده ماهی ها می توانند 30 تا 50 متر در هوا بپرند.

در قسمت های محلی و بومی نشین خانه ها برای عدم پرداخت مالیات به صورت نیمه رنگ شده اند و تا در دست ساخت محسوب شده و ساکنان کل مالیات را نپردازند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: توریسم آنلاین


ویدیو مرتبط :
سفر به فرانسه؛ هدیه شرکت چینی به کارمندانش