سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ساخت به روزترین پروتز و ارتوزهاى دنیا در بیمارستان نورافشار/ اعمال تعرفه‌هاى سال ۹۳ براى پروتز و ارتوز


بابایی، مسئول بخش ارتوپدی فنی بیمارستان نورافشار در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه حوزه فعالیت‌های این بیمارستان در زمینه مشکلات حرکتی اعم از مشکلات ژنتیکى، آسیب‌های مغزی و انواع مشکلات حرکتى است، گفت: بیمارستان نور افشار تنها بیمارستانی است که در کنار تشخیص، درمان و توان‌بخشی بیماران حرکتی، پروتز و اروتز افراد قطع عضو و یا داراى مشکل حرکتى را تأمین می‌کند.

وی افزود: بیمارستان نورافشان با بهره‌گیری از ظرفیت و تجهیزات، کار بین‌رشته‌ای انجام داده است  و افراد دچار انواع ضایعه‌های حرکتی می‌توانند تمام خدمات موردنیاز را دریافت کنند.

بابایی با اشاره به اینکه تعرفه‌های اندام مصنوعی و لوازم کمک حرکتی طبق نظر انجمن علمی اروتز-پروتز اعمال می‌شود، تأکید کرد: تعرفه‌های اروتز-پروتز بیمارستان نورافشار هنوز طبق تعرفه‌های سال 93 اعمال می‌شود تا بیماران برای تأمین لوازم موردنیاز خود در مضیقه نباشد.

به گفته وی تمام تخصص‌های موردنیاز انواع بیماری‌های حرکتی در بیمارستان نور افشار دیده‌شده اروتز و پروتزهای موردنیاز بیماران از ساده‌ترین تا بروزترین لوازم با تعرفه‌ مناسب ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/P6OPG


ویدیو مرتبط :
فیلم جراحی پروتز + پروتز گونه + عمل جراحی بینی + پروتز