سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توضیحات کوچک‌زاده درباره علت استعفایش


فارس/ نماینده مردم تهران در مجلس گفت:در مجلسی که حقوق ملت نادیده گرفته می‌شود برای چه بمانم؟

مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به دنبال استعفای خود و ترک صحن علنی امروز مجلس، اظهار داشت: رئیس مجلس کاملا خودسرانه و دیکتاتورمآبانه عمل می‌کند و تمام بندهای آیین‌نامه را زیر پا می‌گذارد.

وی افزود: ما وقتی حقوق ملت را فریاد می‌زنیم هم اجازه حرف زدن نمی‌دهد. هنگامی که حقوق ملت نادیده گرفته می‌شود برای چه نماینده باشیم؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: هزار و 700 تن سیب‌زمینی را در کشور را دفن می‌کنند برای اینکه قیمت آن پایین نیاید. ما می‌گوییم این جز موضوعات مهم کشور است که خود آقای لاریجانی باید تذکر دهد. ایشان هیچ توجهی نمی‌کند و حتی تریبون ما را هم قطع می‌کند.

کوچک‌زاده در ادامه با بیان اینکه من این استعفا را هفته پیش داده بودم بیان داشت: آقای باهنر از هفته پیش به من مشورت داده و نگذاشتند استعفای خود را تقدیم مجلس کنم. امروز وقتی دیدم مجلس همان رویه را ادامه می‌دهد استعفا دادم.

وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: من داشتم در جلسه علنی تذکر می‌دادم که لاریجانی تریبون من را بست. تنها دو سه ثانیه بیشتر از تذکر من نگذشته بود که اقدام به قطع تریبون من کرد آن هم به بهانه‌ اینکه در دستور امروز مجلس نیست.

کوچک‌زاده متذکر شد: چه چیز مهم‌تر از اینکه هزار و 700 تن سیب‌زمینی امحا و دفن می‌شود. در کشور جمهوری اسلامی که آقای میرباقری در خود مجلس گزارش داد صدها هزار نفر به علت گرسنگی به فحشا و اعتیاد کشیده می‌شوند آن وقت هزار و 700 تن سیب‌زمینی دفن می‌شود؛ آیا این اسلامی است؟

نماینده مردم تهران در مجلس در خاتمه گفت: من می‌توانم عضو «مجلس شورای اسلامی» باشم نه چیز دیگر.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
به علت داشتن توضیحات اضافه حذف شد!!!:))=))