علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



هفتمین دوره المپیاد دانش آموزی فناوری نانو در 152 شهر برگزار شد


عماد احمدوند روز جمعه در حاشیه برگزاری این المپیاد كه در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: بیش از 30 هزار دانش آموز مقطع متوسط سراسر كشور در این دوره از المپیاد با هم به رقابت پرداختند.
وی بیشترین تعداد شركت كنندگان را از استان های مازندران و كردستان اعلام كرد و گفت: 65 درصد داوطلبان این المپیاد دختر و بقیه نیز پسر هستند.
مدیر كارگروه ترویج فناوری نانوی ستاد فناوری اظهار كرد: دانش آموزان در این دوره المپیاد به 60 سوال چهار گزینه ای در زمینه های مبانی علمی فناوری نانو، روش های تولید مواد، روش های مشخصه یابی نانو مواد و كاربردهای صنعتی فناوری نانو پاسخ داده اند.
احمدوند با اشاره به اینكه حدود 30 نفر از برگزیدگان این دوره به مرحله دوم راه خواهند یافت، بیان كرد: مرحله دوم این المپیاد به مدت دو هفته با حضور برگزیدگان مرحله اول در تابستان امسال برگزار خواهد شد و به برگزیدگان مرحله دوم این المپیاد،‌ براساس عملكرد آموزشی و پژوهشی، مدال های طلا، نقره و برنز اهدا خواهد شد.
وی به استقبال مناسب دانش آموزان از این دوره المپیاد نیز اشاره كرد و گفت: هدایت و شناسایی استعدادهای برتر دانش آموزان، سوق دادن آنها به حوزه فناوری نانو و كمك به پایداری جریان تربیت نیروی انسانی از مهمترین اهداف برگزاری این المپیاد دانش آموزی است.
این مسئول حوزه فناوری اظهار كرد: نتایج این المپیاد از طریق سایت باشگاه نانو به آدرس www.nanoclub.ir تا یكماه آینده اعلام خواهد شد.
به گزارش ایرنا، حدود 800 دانش آموز تهرانی امروز ( جمعه ) در دانشكده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از ساعت 10 تا 13 به رقابت پرداختند.
علمی ** 1201 ****1429

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
چهارمین المپیاد دانش آموزی فناوری نانو